Laatste update: 26 november 2024
Van Asten Baby Superstore is een bekende babyspeciaalzaak in Nederland, gelegen in Tilburg. Met een winkeloppervlakte van maar liefst 5.000 m², biedt deze megastore alles wat ouders nodig hebben voor hun baby. Of u nu op zoek bent naar een complete babykamer, kinderwagen, autostoel of speelgoed, Van Asten heeft het allemaal. In dit artikel bespreken we de verschillende productcategorieën die Van Asten Baby Superstore aanbiedt en waarom deze winkel een must-visit is voor nieuwe ouders.
Bij Van Asten Baby Superstore vindt u een breed scala aan producten die voldoen aan de behoeften van baby's, peuters en tieners. Van complete baby- en kinderkamers tot mobiliteitsoplossingen zoals kinderwagens en buggy's, de winkel heeft voor elk wat wils. Laten we eens kijken naar enkele van de belangrijkste productcategorieën.
De winkel biedt een grote verscheidenheid aan complete babykamers die stijlvol en functioneel zijn. Of u nu een eenvoudige ledikant zoekt of een complete set met kast en commode, u vindt het hier. Daarnaast zijn er ook prachtige kinderkamers beschikbaar, ideaal voor peuters en oudere kinderen. Met meubels van topmerken als Quax en Bopita bent u verzekerd van kwaliteit en duurzaamheid.
De keuze aan kinderwagens en buggy's bij Van Asten is indrukwekkend. Van luxe kinderwagens tot compacte buggy's, de winkel heeft opties voor elk type ouder en levensstijl. Er zijn ook accessoires beschikbaar zoals parasols, voetenzakken en regenhoezen om uw kinderwagen volledig aan uw wensen aan te passen. Merken als Maxi-Cosi, Bugaboo en Nuna zijn goed vertegenwoordigd in de collectie.
Veiligheid staat voorop bij Van Asten Baby Superstore als het gaat om autostoelen. De winkel biedt een uitgebreide selectie autostoelen die geschikt zijn voor verschillende leeftijden en groottes. Of u nu een autostoel nodig heeft voor een pasgeboren baby of een peuter, hier vindt u de juiste optie. De collectie omvat autostoelen met Isofix, 360° draaibare stoelen en verstelbare modellen voor optimaal comfort en veiligheid.
Naast meubels en mobiliteitsoplossingen biedt Van Asten ook een uitgebreid assortiment aan speelgoed en babykleding. Van schattige rompertjes en pyjama's tot knuffels en educatief speelgoed, de winkel is een paradijs voor ouders die hun kleintjes willen verwennen. Merken als Little Dutch en Jollein zijn geliefd vanwege hun aantrekkelijke ontwerpen en kindvriendelijke materialen.
Met een beoordeling van 8.8 op basis van meer dan 5.000 beoordelingen, staat Van Asten Baby Superstore bekend om zijn uitstekende klantenservice. Het vriendelijke en deskundige personeel helpt ouders graag bij het maken van de juiste keuze voor hun kind. Bovendien is bijna alles uit voorraad leverbaar, waardoor lange wachttijden worden vermeden.
De winkel is gevestigd op de Ringbaan-Zuid in Tilburg, en is zeven dagen per week geopend. Of u nu de voorkeur geeft aan een bezoek aan de fysieke locatie of liever online winkelt, Van Asten biedt een naadloze winkelervaring. Vergeet niet om ook de virtuele tour op hun website te bekijken voor een eerste indruk van de winkel.
Van Asten Baby Superstore is de ideale bestemming voor ouders die op zoek zijn naar hoogwaardige babyproducten. Met een breed scala aan producten, uitstekende klantenservice en competitieve prijzen, is deze winkel een uitstekende keuze voor zowel nieuwe als ervaren ouders. Bezoek Van Asten Baby Superstore in Tilburg of verken hun online aanbod voor alles wat u nodig heeft voor uw kleintje.
Ontdek zelf waarom zoveel ouders kiezen voor Van Asten als hun go-to babyspeciaalzaak.
Bezoek Van Asten Baby Superstore
Verkeerde betelling binnen gekregen
In november een reisbed plus matras besteld van 40 euro
Ik kreeg de verkeerde bestelling plus er ontbraken er een aantal stangen.
Ik mocht dit gelukkig terug sturen en zou mijn geld terug krijgen.
Nu heb ik alleen de 15 euro terug gekregen omdat zij beweren alleen het matrasje te hebben gehad.
Na app contact met de klantenservice en bewijs fotos van wat ik betaald heb is het nog niet voldoende en zullen ze mijn geld niet meer terug storten!
Ik vind dit schandalig! En heel erg slechte communicatie! Koop hier nooit iets! Je word belazerd!!
Zwakke punten
Communicatie
slechte klantenservice
Ik ben alles behalve te spreken over deze winkel.
Ze beloven iets te leveren,wat ze niet waarmaken.Liegen over dat het al bij GLS ligt.Afspraak in levering maken ze niet waar.En duurt dagen langer.Als je dan belt hierover krijg je een chagerijnige mevrouw aan de telefoon,klantvriendelijk 0.
Dan na dagen lang wachten komt het en is het ook nog beschadigd.
Ieder ander bedrijf was je tegemoet gekomen met een gebaar.Maar dat deden zij niet.
Sterke punten
je kan makkelijk betalen
Zwakke punten
zeggen iets wat ze niet waarmaken,slechte klantenservice,nul begrip voor de klant.
Geen service
Ze hebben leuke spullen, maar helaas geen service. Wel zonde dat zo'n bedrijf hier niks aan doet.
Sterke punten
Ruim assortiment
Zwakke punten
Geen service
Slechte service
Een wandelwagen besteld en opgehaald. Hierbij al foutief geinformeerd door de medewerkers en met veel moeite toch de dag later op kunnen halen.
Een dag later zie je dat de wandelwagen goedkoper is geworden. Dan neem je contact op met de klantenservice. Erg koud en kil en het enige wat je krijgt is een waardebon.
Terwijl als ik de kinderwagen retour zou sturen en opnieuw zou bestellen ik de nieuwe lagere prijs zou betalen.
Op de vraag wat de prijsgarantie is --> deze is 2 weken. Dat is natuurlijk erg zuur; gezien de babydump een prijsgarantie heeft tot de geboorte
Sterke punten
Groot assortiment
Zwakke punten
Slechte klantenservice met weinig kennis
Slechte voorwaarden omtrent prijsdalingen enz
Slechte service
Afgelopen weekend een babykamer en kinderwagen aangeschaft bij Van Asten. Na het opstellen van deze order, hebben we een aanbetaling van 10% gedaan. Echter 5 dagen later wilden we telefonisch de koop annuleren ivm de reisafstand en kreeg ik tot mijn verabazing te horen dat je dan 25% van het totaalbedrag moet betalen. "(maar zij namen wel genoegen met het aanbetaalde bedrag van 10%)" Hier gaan we natuurlijk niet mee akkoord. We hebben de producten nog niet ontvangen, omdat we hier apart een x voor zouden terugkomen om het op te halen. De klantvriendelijkheid in de winkel is ver te zoeken bij een aantal van het personeel. Het viel ons allemaal tegen, helaas!!! Blijkbaar hebben ze hier de klanten het liefst eenmalig en ontevreden. Erg jammer Van Asten!!
Sterke punten
Groot assortiment
Zwakke punten
Aantal personeelsleden niet heel vriendelijk.
Gaan met je om alsof je eenmalig klant bent.
Slechte voorwaarden.
Bezorgkosten.
Zeer slechte service en klant onvriendelijke
24 dec 2016 een complete doorgroeikamer gekocht (22/4/17 uitgerekend) je zou zeggen dat je er dan optijd bij bent met bestellen maar niets is minder waar. Bij de levering van de kamer bleek de lattebodem van het ledikantje niet goed te zijn en bij de commode vielen de lades uit de rails. Het leveren van een nieuwe commode heeft wel meer dan 10 weken geduurd. Meedere malen gebeld en mail contact gehad maar kreeg iedere keer het antwoord "sorry voor het ongemak, wij zijn afhankelijk van de leverancier" bij de 2de commode bleek het zelfde probleem. Het zou allemaal aan ons liggen want de leverancier had alles getest en alles was goed, maar iemand langs sturen daar konden ze niet aan beginnen. Uiteindelijk heb ik rechtsbijstand ingeschakeld. Inmiddels bevallen en nog steeds geen goed werkende commode kreeg ik uiteindelijk 2 opties, binnen 4 dagen de commode op laten halen en mijn geld terug met als gevolg dat ik dus zonder commode zit of deze commode tijdelijk laten staan en bij hun een nieuwe commode bestellen. Ik heb er maar voor gekozen om mijn geld terug te krijgen, want bij van asten bestel ik echt nooit meer wat.
Nu heb ik dus ergens anders een losse commode moeten bestellen die niet bij de rest van de kamer past (bij babydump roosendaal, uitstekende service). Koop dus asjeblieft nooit iets bij van asten.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Klantonvriendelijk
Onbeschofd
Niet willen luisteren naar je klanten
Gebruikt artikel
Vandaag een babyring ontvangen die duidelijk gebruikt is. Overal vlekken en plak. Ook heeft hij een scherpe rand.
Na telefonisch contact mocht ik hem retour sturen. Toen ik de voorwaarde las zag ik dat de verzendkosten voor mij zouden zijn. Opnieuw telefonisch contact gehad en ookal geven ze de fout toe ik moet zelf de verzendkosten betalen. Dus nu geen badring en nog de verzendkosten moeten betalen.
Voor mij absoluut geen bestellingen meer van van asten babysupershop. Absoluut niet netjes.
opgelicht
Wees gewaarschuwd!!! Ik bestel 2 artikelen en krijg er 1. Van Asten zegt het andere artikel wordt later opgestuurd. 3 weken later nooit wat gehad. Bovendien is de informatie over het product misleidend. Uiteindelijk heb ik het product via marktplaats met forse verlies verkocht. Dank je wel van Asten baby Superboeven!!!!
Sterke punten
Misleiden en oplichten
Zwakke punten
onbereikbaar
onbeschoft
onbedachtzaam
klantonvriendelijk
retourkosten zelf betalen en omslachtig
Super slechte service
Onlangs bij van Asten een kinkerwagen willen kopen, was een demo model afgeprijst tot 870 euro.
Staan ermee bij de kassa samen met nog wat andere baby dingen totaal toch zo.n 1500 euro. We vragen bij de kassaof ze er iets omheen kunnen doen om beschadiging in de transportbak van de auto te voorkomen. Cassiere heel vriendelijk alleen de man die de leiding heeft super onvriendelijk, bijna onbeschoft "Nee wat denk je dat het in in zakje past?' Totaal niet meedenkend, dus alles maar aan de kassa laten staan. Dat ze dit nog kunnen veroorloven...
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slecht service
Niet meedenken
Onbeschoft
Geen producten kopen bij Van Asten Baby Superstore!!!
Hier een (dure) kinderwagen besteld, maar met een defecte wiel. Uiteindelijk met veel moeite een nieuw wiel besteld, dit zou na 2-3 weken worden geleverd. Inmiddels 1.5 maand verstreken en nog steeds geen reactie van het bedrijf. Slechte klantenservice, ik koop hier dus nooit meer producten.
Dat was ook weer gelijk de laatste keer!
Wanneer je dan 2 artikelen besteld (meerijplankje + zitje) en die niet matchen op elkaar wordt je hier niet over geinformeerd. Dat is gewoon jammer.
Daarnaast is verzendkosten betalen ook bij bestellingen van >100 is niet van deze tijd. Bij de retour eisen staat dat je het moet verpakken in een grote doos (ook al krijg je het pakket zelf in een plastikzak) en je moet alles met dikke doorzichtige tape weer dicht plakken. voor ze het pakket accepteren. Dit vinden wij een ontzettend vreemde gang van zaken...
Het zal mij benieuwen of we de verzendkosten terug krijgen zonder te morren, aangezien wij onze aankoop terug sturen.
Voor ons is dit 1x en nooit meer. Klantbinding en klantvriendelijkheid is hier echt een 0
Sterke punten
Prijs was voor dit artikel online het beste (door een actie)
Zwakke punten
Verzendkosten betalen
Retourkosten betalen
Vreemde retourzending eisen
Hoge prijs andere producten
Misleiding door laagste prijs, alleen geen garantie.
waardeloos
Wat een slechte boel zeg die webshop.
Heb je een vraag over een auto stoel en wat denk je, ik moet het zelf maar gaan uitzoeken.
Ik moet maar even naar de winkel bellen. Omdat die gene bij de webshop geen ballen verstand heeft van wat er verkocht word.
Hoe slecht kan je het hebben.
Totaal niet klantvriendelijk of servicegericht!
Sterke punten
Niets,,, kennen ze denk niet.
Elk mailtje is kort en bot
Slechte service!
Rond juni/juli heb ik een commode gekocht voor mijn opvang. Er zat geen achterwand bij dus dit meteen telefonisch gemeld. Ik moest een mail sturen en vervolgens daar niets op gehoord. Blijven bellen en mailen maar kreeg geen reactie. We zijn nog steeds bezig om die achterwand te krijgen en nu beweren ze dat ze een brief hebben gestuurd dat de achterwand binnen is (wat ik al onpersoonlijk vind om een brief te sturen). Bellen bellen bellen en je word niet netjes behandeld. In mei verwachten wij zelf een kleine en hebben NIKS bij van asten gekocht om dit gezeik. Ons zie je niet meer in die winkel!!!
Sterke punten
Hebben ze niet
Zwakke punten
Niet klantvriendelijk
Slechte service
Liegen
GEEN Garantie
Van ASTEN babystore: GEEN garantie.
Voor een vriend die een kinderwagen wil aanschaffen en ik bij Babypark een paar dagen eerder eenzelfde heb besteld, ben ik bij Van Asten binnengelopen om te zien wat de laagste prijs garantie inhoudt. Ik heb toen mijn bestelbevestiging getoond en de conclusie is dat er geen laagste prijs garantie bestaat bij Van Asten. De verkoper Alex zei letterlijk: Dat doen wij niet ! Ga maar bij Babypark halen !!
Ik zei nog dat een andere winkel dezelfde prijs hanteert als Babypark, maar dat mocht niet baten.
Toen ik de deur uitliep riep hij nog, stuur je vriend maar langs...
Yeaah right, om hem naar Babypark te sturen zeker. Ik heb hem maar die omweg bespaard en zij hebben daar ondertussen de kinderwagen besteld.
Een vreemde houding van deze verkoper.
Zeer goed om potentiele klanten buiten de deur te houden.
En als ik de andere reviews lees over deze shop, is de service ook bar en bar slecht als er iets mis is met je aankoop.
Trek zelf je conclusies.
zeven maanden verder... en de babykamer is nog steeds niet compleet...
Zeer slechte service. Artikel (op voorraad volgens de website) besteld en betaald, vervolgens is er ruim drie maanden (!) levertijd. Wel vooruit betalen, dat is verplicht (dat de levering dan nog maanden op zicht laat wachten, weet je dan nog niet, die boodschap komt een uurtje later). Goed, dan is het augustus en nog tijd genoeg tot de uitgerekende datum. Zou je denken.
Bij het in elkaar zetten van de meubels, blijkt dat één onderdeel (een erg belangrijke) niet deugdelijk te zijn. Vervolgens moet men ergens uit oost-Azië een nieuw onderdeel per schip laten komen, twee maanden later wordt het gebracht... en ja wel, wéér het verkeerde. Nota bene foto's meegestuurd van het onderdeel dat niet goed was. Inmiddels weer een maand verder, zonder dat er enige beweging is aan de kant van Van Asten.
Tip: als je hier een babykamer wilt bestellen, doe dat dan een jaartje van te voren.
De klantenservice is zeer slecht bereikbaar en totaal niet bereid om mee te werken aan een oplossing.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Producten zijn ondeugdelijk
Klantenservice is onbeschoft
Klantenservice is slecht bereikbaar
Bedrijf reageert niet op een klacht
Service is minder dan nul....
Een jaar geleden een kinderwagen gekocht bij Van asten. Duizend euro betaald, dan mag je wat verwachten. Eerste probleem: de kap sloot niet goed. Van Asten vond dat niet onder garantie vallen. De firma waar de wagen van was (Joolz) heeft het keurig zelf opgelost. Tweede probleem: de velg van een band scheurde in. Ik moet nu een compleet nieuw wiel wat me 70 euro kost. Dit kwam volgens de wijsneus omdat we de banden te hard hebben opgepompt en dat daardoor de binnenband compleet was ontploft. We hadden gelukkig de andere band bij ons zodat ze konden constateren dat dat niet zo was. Helaas geloofden ze ons niet, dat is een heel eenvoudige manier om onder de garantie uit te komen. De fabrikant heeft opnieuw laten weten dat ze ons tegemoet gaan komen. Klasse! Bij Van Asten koop ik nooit meer iets. Garantie tot om de hoek is daar het credo!
Sterke punten
Ze verkopen mooie merken die zelf wel garantie bieden als de winkel het niet doet.
Prima winkel om gewoon te kopen als je geen garantie nodig hebt.
Zwakke punten
Ze leveren geen enkele vorm van garantie.... Hoe duidelijk het verhaal soms ook is.
Ze hebben een rommelige, drukke, onoverzichtelijke winkel.
Ze zijn vooral interessant om spullen te bekijken, bij een webshop kopen is voordeliger
Je moet lang wachten en een roteind rijden als je bij een magazijn midden in de stad je beste spullen wilt ophalen.