Een jaar geleden een kinderwagen gekocht bij Van asten. Duizend euro betaald, dan mag je wat verwachten. Eerste probleem: de kap sloot niet goed. Van Asten vond dat niet onder garantie vallen. De firma waar de wagen van was (Joolz) heeft het keurig zelf opgelost. Tweede probleem: de velg van een band scheurde in. Ik moet nu een compleet nieuw wiel wat me 70 euro kost. Dit kwam volgens de wijsneus omdat we de banden te hard hebben opgepompt en dat daardoor de binnenband compleet was ontploft. We hadden gelukkig de andere band bij ons zodat ze konden constateren dat dat niet zo was. Helaas geloofden ze ons niet, dat is een heel eenvoudige manier om onder de garantie uit te komen. De fabrikant heeft opnieuw laten weten dat ze ons tegemoet gaan komen. Klasse! Bij Van Asten koop ik nooit meer iets. Garantie tot om de hoek is daar het credo!
Sterke punten
Ze verkopen mooie merken die zelf wel garantie bieden als de winkel het niet doet.
Prima winkel om gewoon te kopen als je geen garantie nodig hebt.
Zwakke punten
Ze leveren geen enkele vorm van garantie.... Hoe duidelijk het verhaal soms ook is.
Ze hebben een rommelige, drukke, onoverzichtelijke winkel.
Ze zijn vooral interessant om spullen te bekijken, bij een webshop kopen is voordeliger
Je moet lang wachten en een roteind rijden als je bij een magazijn midden in de stad je beste spullen wilt ophalen.