Had een jasje besteld voor mijn nog ongeboren kleinzoon. Dat was zoek geraakt bij post.nl. Ik had Little Mack gebeld en een heel fijn gesprek met een lieve dame gehad. Zij ging er voor zorgen dat t goed kwam en uiteindelijk heeft zij op tijd een ander jasje kunnen toesturen. Daar zat een heel lief, persoonlijk kaartje bij en zij wenste mij veel geluk en veel plezier bij de babyshower! Dat maak je tegenwoordig niet veel meer mee! Uiterst tevreden! 😘
Onlangs hier 2 paar winterslofjes gekocht. Ik ben hier erg tevreden over. Het is erg moeilijk om de maat goed in te schatten. Hierdoor een keer moeten ruilen. De schoentjes werden snel geleverd.
Slabbetjes besteld, deze super snel ontvangen. Alleen voor gebruik natuurlijk 1x gewassen zoals ik met alle kleertjes doe voor de kleine. Netjes de slabbetjes in wasbakken etc. Nu allemaal halen in de slabbetjes, maar nee is geen garantie of iets.
Wat een slechte kwaliteit!!!!
Sterke punten Niets!
Zwakke punten Beloven kwaliteit te regelen en goede behandeling van klanten, maar absoluut niet aan snordeâ¬
Maart 2021 kinderwagen besteld. Uiteindelijk pas in september na geboorte in gebruik genomen. Inmiddels 3 omruilingen verder en nog altijd geen goed werkende kinderwagen. Uit noodzaak elders een nieuwe kinderwagen moeten aanschaffen, omdat de afhandeling dermate lang duurt. Dan word er binnen de wettelijke garantie nog een afschrijving in eerste instantie berekend en kan ik enkel aanspraak maken op een tegoedbon, waar ik tevens wettelijk niet verplicht ben om te accepteren.
Slechte afhandeling van klachten en zal mijn ervaring dan ook zeker op meerdere kanalen delen. Kennelijk staat van Asten buiten de Nederlandse wetgeving volgens medewerker Genoveva.
Zeker hier geen aankoop meer hier.
Sterke punten geen
Zwakke punten op heel veel fronten komt van Asten tekort
Al meerdere malen een bestelling geplaatst bij Kidooz. Kidooz kenmerkt zich door de kwalitatief goede producten en heeft een ruim assortiment. De bestellingen worden goed en snel geleverd en, indien wenselijk, ook prachtig voor je ingepakt! Kortom: een hippe webshop waar altijd wel iets leuks te shoppen valt! Snelle levering tijdens lockdown terwijl ze het enorm druk hadden.
Wat een ontzettend leuke winkel! Mooie producten, snel en netjes verzonden. Wij zijn heel blij met het jasje van Engel voor ons meisje :-) onze eerste bestelling bij Kidooz, maar zeker niet de laatste!
Ik had een super leuke drinkfles besteld van petit monkey.
Maar helaas werkte de fles niet. Dus een mailtje gestuurd of ik de fles kon ruilen. Maar wat een service was dit ik kreeg meteen een nieuwe opgestuurd. Leuk verpakt en er zat zelfs een cadeautje bij. 🥰
Mijn dochtertje is super blij met haar drinkfles.
Super service ga zo door.
Ik ga hier zeker vaker bestellen.
Sinds ik een kleintje heb, heb ik al meerdere keren bij Kidooz besteld. Het is elke keer een feestje om het pakket te ontvangen. Je kunt de producten gratis laten inpakken met een leuk kaartje erbij, erg leuk voor de feestdagen. Ik heb nog nooit lang hoeven te wachten op mijn pakketje. Daarnaast reageren ze snel op berichtjes en is de communicatie met hen erg prettig.
Na producten te hebben besteld ( boven de 30 euro en daarmee was verzending gratis), bleek een product niet te zijn zoals verwacht. Na retourzending, blijk ik dubbele verzendkosten te moeten betalen. Hier begreep ik niets van en na uitvoerige mailcontact bleek dat ik alsnog de heenzending te moeten betalen omdat het totaal bedrag nu onder de 30 euro uitkwam (vanwege mijn retour). Dit is niet in lijn met wet en regelgeving, en ik heb dit bij geen enkele andere winkel ooit meegemaakt.
De response van Lot van Kidooz (alleen per mail, hun telefoonnummer werkte niet) was helaas dat ze vond dat dit volledig terecht was en hiermee het gesprek afsloot. Op de website van Kidooz staat bij retour hier een zeer onduidelijk stuk tekst over, waarbij zelfs interpretatie kan zijn dat retourzending bij product boven de 30 euro gratis is (niet het geval, het gaat hier om de kosten van de heenzending, echt onduidelijk).
Uiteindelijk is Kidooz niet met een oplossing gekomen en werd mij kenbaar gemaakt dat ik niet dezelfde service moet verwachten als de " blauwe B winkel". Erg teleurstellend.
Mijn advies voor iedereen die hier winkelt: let echt op want voor je het weet ben je ruim 8,45 kwijt aan retourkosten... dan had ik het product liever gehouden. Voor mij is een ding zeker, ik zal geen aankopen bij deze winkel meer doen.
Ik heb al heel wat gekocht bij De Gele Flamingo en had daarnaast ook mijn geboortelijst bij hen, omdat ik spijtig genoeg in hun marketing ben getrapt. Maar eigenlijk ben ik dus heel ontevreden over dit bedrijf, om volgende redenen:
- bij het opstellen van mijn geboortelijst waren heel wat artikelen uitverkocht, en moest ik vaak een alternatief (of een alternatieve kleur) kiezen dat ik minder mooi vond
- als ik de artikelen dan niet markeerde als "favoriet met aankoopverplichting" waren die binnen de kortste tijd ook niet meer beschikbaar en kon ik weer opnieuw beginnen zoeken
- ik moest dus alles als favoriet markeren en was dus ook verplicht om alles dan uiteindelijk te kopen, terwijl ik sommige dingen ondertussen al van iemand anders had cadeau gekregen, of niet meer mooi vond, of elders stukken goedkoper had gezien
- verschillende mensen wilden iets van de lijst kopen, maar kregen dan als foutmelding dat het artikel uitverkocht was. Dit terwijl ik het had gereserveerd met aankoopverplichting
- 2 verschillende mensen konden hetzelfde artikel van de lijst kopen, waardoor het dus dubbel werd aangekocht
- van sommige dingen die werden aangekocht, werd pas bij het klaarmaken van de pakketjes gezien dat ze die ondertussen ook al niet meer in voorraad hadden, dus dan kreeg ik een waardebon die ik verplicht bij hen moest besteden, terwijl ik de lijst ondertussen al had afgesloten en alles al had gekocht wat ik nodig had
- hun systeem zit dus vol met bugs en is zeer klantonvriendelijk, de klant moet zich ertoe verbinden om de artikelen te kopen, maar als klant mag je dan niet verwachten dat ze het artikel effectief opzij houden als je het reserveert??
- hun verzending gebeurt via DPD, en van het laatste pakketje kreeg ik een e-mail dat dit in het afhaalpunt lag. Toen ik het wilde afhalen zij de eigenares "Dit ligt hier niet hoor." Ik heb dit onmiddellijk laten weten aan De Gele Flamingo, maar kreeg wat later bericht dat het pakket werd teruggestuurd, dat het dus wel op het afhaalpunt lag en dat ik moest betalen om het opnieuw te laten versturen. Als klant krijg je dus de schuld van de incompetentie van anderen, en moet je zelf voor de onkosten opdraaien.
- ik heb dit geweigerd en vroeg mijn geld terug, dit was zogezegd geen probleem, maar ondertussen - een maand later - kreeg ik nog steeds geen terugbetaling
- bovendien zijn veel van hun producten veel te duur volgens hun kwaliteit en gaan die sneller stuk dan spullen van de Action
- Ik heb heel veel tijd en geld verloren door hun manier van werken en voel mij echt heel slecht behandeld door hen. En dit zonder ooit enige vorm van compensatie of respect terug te bieden, intriest dit.
wij hebben vorig jaar onze kinderwagen geleverd gekregen.
nu is 1 dag voor de garantie verlopen is onze reiswieg kapot gegaan merk xadventure.
hier contact over gehad en kreeg te horen dat de leverancier aangegeven had dat de garantie ingaat vanaf dag van aankoop terwijl van asten melde deze een levertijd te hebben.
na dreigen met rechtsbijstand uiteindelijk een nieuwe reiswieg en frame op mogen komen halen.
zojuist wezen omruilen en wat denk je bij thuiskomst geen wielen aan het frame.
dus maar weer bellen en dan wordt er gezegd wij sturen het op duurt 2 tot 3 dagen dus betekend dat we 3 dagen zonder kinderwagen zitten.
ik wil iedereen waarschuwen voor deze slechte service want ze hebben ook eigen chauffeurs vertelde ze maar die hadden vandaag geen tijd meer dus ik vraag en morgen en het enigste antwoord is nee dit wordt via gls verstuurd dus 2 tot 3 dagen en verder ga ik niet in discussie en werd de hoorn erop gegooid.
hun klantvriendelijkheid en service is ver te zoeken
Zoals ik hier lees ben ik niet de enige die verkeerde leveringen krijgt van Van Asten en daarna ook nog een vreselijke service!!
Ik ben blij dat ik enkel een box bij ze besteld heb en niet meer spullen dan zou ik nog meer ellende hebben!
Ik heb dus een witte box besteld, daar ben ik de hele dag voor thuis gebleven, ik ben 6 maande zwanger en de box wordt gewoon voor de deur gedumpt. Ik woon op begane grond, kleine moeite om deze even binnen te zetten lijkt mij.
Vervolgens zie ik dat ik een zwarte box heb gekregen en niet de witte die ik besteld had. Ik bel van Asten, ik moet alles op de mail gooien prima.
Komen zij met het volgende, wij willen de box ophalen en daarvoor moet u een hele dag thuis blijven zodra de box bij ons binnen is en wij bewijs hebben leveren wij de ander. Voor de levering moet u ook een hele dag thuis blijven.
Hierop heb ik aangegeven dat ik geen tijd heb om nog twee dagen thuis te wachten op de levering en stel voor dat zij de het ophalen en leveren op 1 momenten doen. Zij kunnen dat niet accepteren geven zij aan omdat hij dingen hebben meegemaakt in het verleden bij andere.
Ondertussen is de box volledig betaald....
Van Asten is slordig en star, totaal niet klantvriendelijk en niet oplossingsgericht. Ondanks dat zij fout zitten doen zij geen enkele moeite!
De box gaat terug ik zal nooit meer een bestelling doen daar, ze kunnen heel wat leren van hun concurrenten die 10x maal groter zijn dan hen!
Heb hier meerdere malen slofjes besteld voor mijn zoontje en nu ook weer voor mijn dochtertje Ik ben er heel tevreden over. Vooral de winterlaarsjes zijn lekker warm
Wat een ontzettend slechte SERVICE.
'Slaapzak Zomer Briljant Baby Rainbow' aangekocht welke speciaal voor warme zomeravonden geschikt zou zijn. Echter zweet onze dochter hier enorm in, veel erger dan in iedere andere random pyjama/slaapzak. Zij nemen niet van mij aan dat dit het geval is omdat ik hier geen bewijs van kan leveren (of ik het even wilde filmen). Medewerkster 'klantenservice' is niet bereid de slaapzak terug te nemen. De dame was niet onaardig maar wel heel erg star en niet service-gericht. Teleurstellend. Van Asten Babysuperstore beloofd veel maar als je dus een probleem hebt met 1 van de aangekochte producten heb je pech. Erg jammer en niet van deze tijd.
Bestellen en betalen gaat makkelijk. Het product was snel kapot. De hulp bij de klantenservice was niet over een huis te schrijven. Ik begrijp dat ze beeldmateriaal nodig hebben. Dit ook netjes aangeleverd. Helaas was dit niet voldoende omdat zaken niet voldoende gedemonstreerd worden. Er werd niet met je meegedacht, maar je werd enkel tegengewerkt. Zal er nooit meer wat bestellen.
Goede service
Review over Little MackHad een jasje besteld voor mijn nog ongeboren kleinzoon. Dat was zoek geraakt bij post.nl. Ik had Little Mack gebeld en een heel fijn gesprek met een lieve dame gehad. Zij ging er voor zorgen dat t goed kwam en uiteindelijk heeft zij op tijd een ander jasje kunnen toesturen. Daar zat een heel lief, persoonlijk kaartje bij en zij wenste mij veel geluk en veel plezier bij de babyshower! Dat maak je tegenwoordig niet veel meer mee! Uiterst tevreden! 😘
Geslaagd bij deze leuke shop
Review over SchattigeBabykleertjes.nlGroot assortiment van veel leuke merken.
Makkelijk bestellen.
Levering de volgende dag.
Zeer tevreden met de aankoop.
Sterke punten
Heel veel keus en inspiratie gevende product voorstellen.
Zeer tevreden
Review over Aapie BabyschoenenEindelijk een slofje dat niet uitvalt.
Positieve ervaring
Review over Aapie BabyschoenenOnlangs hier 2 paar winterslofjes gekocht. Ik ben hier erg tevreden over. Het is erg moeilijk om de maat goed in te schatten. Hierdoor een keer moeten ruilen. De schoentjes werden snel geleverd.
Sterke punten
Snel geleverd. Goede kwaliteit.
Zwakke punten
Maat moeilijk te bepalen.
Slechte service
Review over Mamaloes BabysjopSlabbetjes besteld, deze super snel ontvangen. Alleen voor gebruik natuurlijk 1x gewassen zoals ik met alle kleertjes doe voor de kleine. Netjes de slabbetjes in wasbakken etc. Nu allemaal halen in de slabbetjes, maar nee is geen garantie of iets.
Wat een slechte kwaliteit!!!!
Sterke punten
Niets!
Zwakke punten
Beloven kwaliteit te regelen en goede behandeling van klanten, maar absoluut niet aan snordeâ¬
Slechte aftersales
Review over Van Asten Baby SuperstoreMaart 2021 kinderwagen besteld. Uiteindelijk pas in september na geboorte in gebruik genomen. Inmiddels 3 omruilingen verder en nog altijd geen goed werkende kinderwagen. Uit noodzaak elders een nieuwe kinderwagen moeten aanschaffen, omdat de afhandeling dermate lang duurt. Dan word er binnen de wettelijke garantie nog een afschrijving in eerste instantie berekend en kan ik enkel aanspraak maken op een tegoedbon, waar ik tevens wettelijk niet verplicht ben om te accepteren.
Slechte afhandeling van klachten en zal mijn ervaring dan ook zeker op meerdere kanalen delen. Kennelijk staat van Asten buiten de Nederlandse wetgeving volgens medewerker Genoveva.
Zeker hier geen aankoop meer hier.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
op heel veel fronten komt van Asten tekort
Niet vertrouwen koop hier niet
Review over Hip & HapHet is maar de vraag of je wat ontvangt, check even alle reviews online!! Niet aan beginnen deze website
Zwakke punten
Ze reageren nauwelijks, ze komen afspraken niet na, ze sturen niks op, niet te vertrouwen dus
Super service
Review over KidoozNaast ontzetten leuke spullen, ook super service!
Sterke punten
Super service
Snelle levering tijdens lockdo
Review over KidoozAl meerdere malen een bestelling geplaatst bij Kidooz. Kidooz kenmerkt zich door de kwalitatief goede producten en heeft een ruim assortiment. De bestellingen worden goed en snel geleverd en, indien wenselijk, ook prachtig voor je ingepakt! Kortom: een hippe webshop waar altijd wel iets leuks te shoppen valt! Snelle levering tijdens lockdown terwijl ze het enorm druk hadden.
heel tevreden!!!
Review over KidoozWat een ontzettend leuke winkel! Mooie producten, snel en netjes verzonden. Wij zijn heel blij met het jasje van Engel voor ons meisje :-) onze eerste bestelling bij Kidooz, maar zeker niet de laatste!
Veel leuke modellen
Review over Aapie BabyschoenenHeb hier gevoerde laarsjes gekocht voor mijn dochter. Ze zijn erg warm en de kwaliteit is erg goed. Ik vind het een aanrader.
Sterke punten
veel keuze
Zwakke punten
geen
Erg tevreden, raad kidooz iedereen aan!!
Review over KidoozIk had een super leuke drinkfles besteld van petit monkey.
Maar helaas werkte de fles niet. Dus een mailtje gestuurd of ik de fles kon ruilen. Maar wat een service was dit ik kreeg meteen een nieuwe opgestuurd. Leuk verpakt en er zat zelfs een cadeautje bij. 🥰
Mijn dochtertje is super blij met haar drinkfles.
Super service ga zo door.
Ik ga hier zeker vaker bestellen.
Kraamcadeau
Review over KidoozSinds ik een kleintje heb, heb ik al meerdere keren bij Kidooz besteld. Het is elke keer een feestje om het pakket te ontvangen. Je kunt de producten gratis laten inpakken met een leuk kaartje erbij, erg leuk voor de feestdagen. Ik heb nog nooit lang hoeven te wachten op mijn pakketje. Daarnaast reageren ze snel op berichtjes en is de communicatie met hen erg prettig.
Let op: bij retourneren extra hoge kosten voor alsnog (heen) verzending!
Review over KidoozNa producten te hebben besteld ( boven de 30 euro en daarmee was verzending gratis), bleek een product niet te zijn zoals verwacht. Na retourzending, blijk ik dubbele verzendkosten te moeten betalen. Hier begreep ik niets van en na uitvoerige mailcontact bleek dat ik alsnog de heenzending te moeten betalen omdat het totaal bedrag nu onder de 30 euro uitkwam (vanwege mijn retour). Dit is niet in lijn met wet en regelgeving, en ik heb dit bij geen enkele andere winkel ooit meegemaakt.
De response van Lot van Kidooz (alleen per mail, hun telefoonnummer werkte niet) was helaas dat ze vond dat dit volledig terecht was en hiermee het gesprek afsloot. Op de website van Kidooz staat bij retour hier een zeer onduidelijk stuk tekst over, waarbij zelfs interpretatie kan zijn dat retourzending bij product boven de 30 euro gratis is (niet het geval, het gaat hier om de kosten van de heenzending, echt onduidelijk).
Uiteindelijk is Kidooz niet met een oplossing gekomen en werd mij kenbaar gemaakt dat ik niet dezelfde service moet verwachten als de " blauwe B winkel". Erg teleurstellend.
Mijn advies voor iedereen die hier winkelt: let echt op want voor je het weet ben je ruim 8,45 kwijt aan retourkosten... dan had ik het product liever gehouden. Voor mij is een ding zeker, ik zal geen aankopen bij deze winkel meer doen.
Trap er niet in
Review over De Gele FlamingoIk heb al heel wat gekocht bij De Gele Flamingo en had daarnaast ook mijn geboortelijst bij hen, omdat ik spijtig genoeg in hun marketing ben getrapt. Maar eigenlijk ben ik dus heel ontevreden over dit bedrijf, om volgende redenen:
- bij het opstellen van mijn geboortelijst waren heel wat artikelen uitverkocht, en moest ik vaak een alternatief (of een alternatieve kleur) kiezen dat ik minder mooi vond
- als ik de artikelen dan niet markeerde als "favoriet met aankoopverplichting" waren die binnen de kortste tijd ook niet meer beschikbaar en kon ik weer opnieuw beginnen zoeken
- ik moest dus alles als favoriet markeren en was dus ook verplicht om alles dan uiteindelijk te kopen, terwijl ik sommige dingen ondertussen al van iemand anders had cadeau gekregen, of niet meer mooi vond, of elders stukken goedkoper had gezien
- verschillende mensen wilden iets van de lijst kopen, maar kregen dan als foutmelding dat het artikel uitverkocht was. Dit terwijl ik het had gereserveerd met aankoopverplichting
- 2 verschillende mensen konden hetzelfde artikel van de lijst kopen, waardoor het dus dubbel werd aangekocht
- van sommige dingen die werden aangekocht, werd pas bij het klaarmaken van de pakketjes gezien dat ze die ondertussen ook al niet meer in voorraad hadden, dus dan kreeg ik een waardebon die ik verplicht bij hen moest besteden, terwijl ik de lijst ondertussen al had afgesloten en alles al had gekocht wat ik nodig had
- hun systeem zit dus vol met bugs en is zeer klantonvriendelijk, de klant moet zich ertoe verbinden om de artikelen te kopen, maar als klant mag je dan niet verwachten dat ze het artikel effectief opzij houden als je het reserveert??
- hun verzending gebeurt via DPD, en van het laatste pakketje kreeg ik een e-mail dat dit in het afhaalpunt lag. Toen ik het wilde afhalen zij de eigenares "Dit ligt hier niet hoor." Ik heb dit onmiddellijk laten weten aan De Gele Flamingo, maar kreeg wat later bericht dat het pakket werd teruggestuurd, dat het dus wel op het afhaalpunt lag en dat ik moest betalen om het opnieuw te laten versturen. Als klant krijg je dus de schuld van de incompetentie van anderen, en moet je zelf voor de onkosten opdraaien.
- ik heb dit geweigerd en vroeg mijn geld terug, dit was zogezegd geen probleem, maar ondertussen - een maand later - kreeg ik nog steeds geen terugbetaling
- bovendien zijn veel van hun producten veel te duur volgens hun kwaliteit en gaan die sneller stuk dan spullen van de Action
- Ik heb heel veel tijd en geld verloren door hun manier van werken en voel mij echt heel slecht behandeld door hen. En dit zonder ooit enige vorm van compensatie of respect terug te bieden, intriest dit.
Raad het bedrijf iedereen aan!!
Review over KidoozDe bestelling was ingepakt als een leuk cadeautje. Fijn om uit te pakken!
Fijn, erg tevreden
Review over KidoozErg tevreden over de service van Kidooz. Ze doen niet moeilijk als er iets opgelost moet worden.
slechte service
Review over Van Asten Baby Superstorewij hebben vorig jaar onze kinderwagen geleverd gekregen.
nu is 1 dag voor de garantie verlopen is onze reiswieg kapot gegaan merk xadventure.
hier contact over gehad en kreeg te horen dat de leverancier aangegeven had dat de garantie ingaat vanaf dag van aankoop terwijl van asten melde deze een levertijd te hebben.
na dreigen met rechtsbijstand uiteindelijk een nieuwe reiswieg en frame op mogen komen halen.
zojuist wezen omruilen en wat denk je bij thuiskomst geen wielen aan het frame.
dus maar weer bellen en dan wordt er gezegd wij sturen het op duurt 2 tot 3 dagen dus betekend dat we 3 dagen zonder kinderwagen zitten.
ik wil iedereen waarschuwen voor deze slechte service want ze hebben ook eigen chauffeurs vertelde ze maar die hadden vandaag geen tijd meer dus ik vraag en morgen en het enigste antwoord is nee dit wordt via gls verstuurd dus 2 tot 3 dagen en verder ga ik niet in discussie en werd de hoorn erop gegooid.
hun klantvriendelijkheid en service is ver te zoeken
Sterke punten
niks
Zwakke punten
service klantvriendelijkheid
Inpakservice
Review over KidoozHeel erg tevreden over de service van Kidooz. Ze pakken je bestelling in als een feestje!
Verkeerde levering en slechte serive
Review over Van Asten Baby SuperstoreZoals ik hier lees ben ik niet de enige die verkeerde leveringen krijgt van Van Asten en daarna ook nog een vreselijke service!!
Ik ben blij dat ik enkel een box bij ze besteld heb en niet meer spullen dan zou ik nog meer ellende hebben!
Ik heb dus een witte box besteld, daar ben ik de hele dag voor thuis gebleven, ik ben 6 maande zwanger en de box wordt gewoon voor de deur gedumpt. Ik woon op begane grond, kleine moeite om deze even binnen te zetten lijkt mij.
Vervolgens zie ik dat ik een zwarte box heb gekregen en niet de witte die ik besteld had. Ik bel van Asten, ik moet alles op de mail gooien prima.
Komen zij met het volgende, wij willen de box ophalen en daarvoor moet u een hele dag thuis blijven zodra de box bij ons binnen is en wij bewijs hebben leveren wij de ander. Voor de levering moet u ook een hele dag thuis blijven.
Hierop heb ik aangegeven dat ik geen tijd heb om nog twee dagen thuis te wachten op de levering en stel voor dat zij de het ophalen en leveren op 1 momenten doen. Zij kunnen dat niet accepteren geven zij aan omdat hij dingen hebben meegemaakt in het verleden bij andere.
Ondertussen is de box volledig betaald....
Van Asten is slordig en star, totaal niet klantvriendelijk en niet oplossingsgericht. Ondanks dat zij fout zitten doen zij geen enkele moeite!
De box gaat terug ik zal nooit meer een bestelling doen daar, ze kunnen heel wat leren van hun concurrenten die 10x maal groter zijn dan hen!
Zwakke punten
Slordig slechte service en brutaal
Fijne slofjes
Review over Aapie BabyschoenenHeb hier meerdere malen slofjes besteld voor mijn zoontje en nu ook weer voor mijn dochtertje Ik ben er heel tevreden over. Vooral de winterlaarsjes zijn lekker warm
Sterke punten
Leuke modellen, goede prijs/kwaliteit verhouding
Zwakke punten
Geen
Wat een ontzettend slechte SERVICE!
Review over Van Asten Baby SuperstoreWat een ontzettend slechte SERVICE.
'Slaapzak Zomer Briljant Baby Rainbow' aangekocht welke speciaal voor warme zomeravonden geschikt zou zijn. Echter zweet onze dochter hier enorm in, veel erger dan in iedere andere random pyjama/slaapzak. Zij nemen niet van mij aan dat dit het geval is omdat ik hier geen bewijs van kan leveren (of ik het even wilde filmen). Medewerkster 'klantenservice' is niet bereid de slaapzak terug te nemen. De dame was niet onaardig maar wel heel erg star en niet service-gericht. Teleurstellend. Van Asten Babysuperstore beloofd veel maar als je dus een probleem hebt met 1 van de aangekochte producten heb je pech. Erg jammer en niet van deze tijd.
Beroerde service, slechte kwaliteit producten
Review over Mamaloes BabysjopBestellen en betalen gaat makkelijk. Het product was snel kapot. De hulp bij de klantenservice was niet over een huis te schrijven. Ik begrijp dat ze beeldmateriaal nodig hebben. Dit ook netjes aangeleverd. Helaas was dit niet voldoende omdat zaken niet voldoende gedemonstreerd worden. Er werd niet met je meegedacht, maar je werd enkel tegengewerkt. Zal er nooit meer wat bestellen.
Sterke punten
Oplichting
Zwakke punten
Nette klantvriendelijke afhandeling defecte producten
Accessoires kinderkamer Jungle
Review over Kids DecoshopSuper leuke hanglamp, schoolplaat en dierenkoppen gekocht voor de junglekamer van ons zoontje. Snel geleverd en goede service.
Sterke punten
kwalitatief mooie artikelen, snelle levering.
Fout in levering en administratieve fout heel snel gecorrigeerd
Review over Van Asten Baby SuperstoreDirect antwoord op mijn mail en snelle nalevering.