Zeer slechte service. Artikel (op voorraad volgens de website) besteld en betaald, vervolgens is er ruim drie maanden (!) levertijd. Wel vooruit betalen, dat is verplicht (dat de levering dan nog maanden op zicht laat wachten, weet je dan nog niet, die boodschap komt een uurtje later). Goed, dan is het augustus en nog tijd genoeg tot de uitgerekende datum. Zou je denken.
Bij het in elkaar zetten van de meubels, blijkt dat één onderdeel (een erg belangrijke) niet deugdelijk te zijn. Vervolgens moet men ergens uit oost-Azië een nieuw onderdeel per schip laten komen, twee maanden later wordt het gebracht... en ja wel, wéér het verkeerde. Nota bene foto's meegestuurd van het onderdeel dat niet goed was. Inmiddels weer een maand verder, zonder dat er enige beweging is aan de kant van Van Asten.
Tip: als je hier een babykamer wilt bestellen, doe dat dan een jaartje van te voren.
De klantenservice is zeer slecht bereikbaar en totaal niet bereid om mee te werken aan een oplossing.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Producten zijn ondeugdelijk
Klantenservice is onbeschoft
Klantenservice is slecht bereikbaar
Bedrijf reageert niet op een klacht