Reviews van deze auteur (98078)

Trap er niet in

Review over De Gele Flamingo

Ik heb al heel wat gekocht bij De Gele Flamingo en had daarnaast ook mijn geboortelijst bij hen, omdat ik spijtig genoeg in hun marketing ben getrapt. Maar eigenlijk ben ik dus heel ontevreden over dit bedrijf, om volgende redenen:
- bij het opstellen van mijn geboortelijst waren heel wat artikelen uitverkocht, en moest ik vaak een alternatief (of een alternatieve kleur) kiezen dat ik minder mooi vond
- als ik de artikelen dan niet markeerde als "favoriet met aankoopverplichting" waren die binnen de kortste tijd ook niet meer beschikbaar en kon ik weer opnieuw beginnen zoeken
- ik moest dus alles als favoriet markeren en was dus ook verplicht om alles dan uiteindelijk te kopen, terwijl ik sommige dingen ondertussen al van iemand anders had cadeau gekregen, of niet meer mooi vond, of elders stukken goedkoper had gezien
- verschillende mensen wilden iets van de lijst kopen, maar kregen dan als foutmelding dat het artikel uitverkocht was. Dit terwijl ik het had gereserveerd met aankoopverplichting
- 2 verschillende mensen konden hetzelfde artikel van de lijst kopen, waardoor het dus dubbel werd aangekocht
- van sommige dingen die werden aangekocht, werd pas bij het klaarmaken van de pakketjes gezien dat ze die ondertussen ook al niet meer in voorraad hadden, dus dan kreeg ik een waardebon die ik verplicht bij hen moest besteden, terwijl ik de lijst ondertussen al had afgesloten en alles al had gekocht wat ik nodig had
- hun systeem zit dus vol met bugs en is zeer klantonvriendelijk, de klant moet zich ertoe verbinden om de artikelen te kopen, maar als klant mag je dan niet verwachten dat ze het artikel effectief opzij houden als je het reserveert??
- hun verzending gebeurt via DPD, en van het laatste pakketje kreeg ik een e-mail dat dit in het afhaalpunt lag. Toen ik het wilde afhalen zij de eigenares "Dit ligt hier niet hoor." Ik heb dit onmiddellijk laten weten aan De Gele Flamingo, maar kreeg wat later bericht dat het pakket werd teruggestuurd, dat het dus wel op het afhaalpunt lag en dat ik moest betalen om het opnieuw te laten versturen. Als klant krijg je dus de schuld van de incompetentie van anderen, en moet je zelf voor de onkosten opdraaien.
- ik heb dit geweigerd en vroeg mijn geld terug, dit was zogezegd geen probleem, maar ondertussen - een maand later - kreeg ik nog steeds geen terugbetaling
- bovendien zijn veel van hun producten veel te duur volgens hun kwaliteit en gaan die sneller stuk dan spullen van de Action
- Ik heb heel veel tijd en geld verloren door hun manier van werken en voel mij echt heel slecht behandeld door hen. En dit zonder ooit enige vorm van compensatie of respect terug te bieden, intriest dit.

reacties: