Na producten te hebben besteld ( boven de 30 euro en daarmee was verzending gratis), bleek een product niet te zijn zoals verwacht. Na retourzending, blijk ik dubbele verzendkosten te moeten betalen. Hier begreep ik niets van en na uitvoerige mailcontact bleek dat ik alsnog de heenzending te moeten betalen omdat het totaal bedrag nu onder de 30 euro uitkwam (vanwege mijn retour). Dit is niet in lijn met wet en regelgeving, en ik heb dit bij geen enkele andere winkel ooit meegemaakt.
De response van Lot van Kidooz (alleen per mail, hun telefoonnummer werkte niet) was helaas dat ze vond dat dit volledig terecht was en hiermee het gesprek afsloot. Op de website van Kidooz staat bij retour hier een zeer onduidelijk stuk tekst over, waarbij zelfs interpretatie kan zijn dat retourzending bij product boven de 30 euro gratis is (niet het geval, het gaat hier om de kosten van de heenzending, echt onduidelijk).
Uiteindelijk is Kidooz niet met een oplossing gekomen en werd mij kenbaar gemaakt dat ik niet dezelfde service moet verwachten als de " blauwe B winkel". Erg teleurstellend.
Mijn advies voor iedereen die hier winkelt: let echt op want voor je het weet ben je ruim 8,45 kwijt aan retourkosten... dan had ik het product liever gehouden. Voor mij is een ding zeker, ik zal geen aankopen bij deze winkel meer doen.