Van Asten BabySuperstore is de babyspeciaalzaak van Nederland met een totale oppervlakte van maar liefst 5.000 m2! U vindt er alles wat U nodig heeft voor Uw baby. Van babykamers, kinderwagens, buggy's, autostoelen, boxen, kinderstoelen, reisbedden, traphekjes, tandems en duowagens, wipstoeltjes tot speelgoed, kleding, babyfoons en zelfs alles voor Uw peuter en tiener. Dus, laat U verrassen en kom voor de mooiste babykamer, autostoeltje, kinderwagen, box en nog veel meer naar Van Asten BabySuperstore in Tilburg.
Maart 2021 kinderwagen besteld. Uiteindelijk pas in september na geboorte in gebruik genomen. Inmiddels 3 omruilingen verder en nog altijd geen goed werkende kinderwagen. Uit noodzaak elders een nieuwe kinderwagen moeten aanschaffen, omdat de afhandeling dermate lang duurt. Dan word er binnen de wettelijke garantie nog een afschrijving in eerste instantie berekend en kan ik enkel aanspraak maken op een tegoedbon, waar ik tevens wettelijk niet verplicht ben om te accepteren.
Slechte afhandeling van klachten en zal mijn ervaring dan ook zeker op meerdere kanalen delen. Kennelijk staat van Asten buiten de Nederlandse wetgeving volgens medewerker Genoveva.
Zeker hier geen aankoop meer hier.
Sterke punten geen
Zwakke punten op heel veel fronten komt van Asten tekort
wij hebben vorig jaar onze kinderwagen geleverd gekregen.
nu is 1 dag voor de garantie verlopen is onze reiswieg kapot gegaan merk xadventure.
hier contact over gehad en kreeg te horen dat de leverancier aangegeven had dat de garantie ingaat vanaf dag van aankoop terwijl van asten melde deze een levertijd te hebben.
na dreigen met rechtsbijstand uiteindelijk een nieuwe reiswieg en frame op mogen komen halen.
zojuist wezen omruilen en wat denk je bij thuiskomst geen wielen aan het frame.
dus maar weer bellen en dan wordt er gezegd wij sturen het op duurt 2 tot 3 dagen dus betekend dat we 3 dagen zonder kinderwagen zitten.
ik wil iedereen waarschuwen voor deze slechte service want ze hebben ook eigen chauffeurs vertelde ze maar die hadden vandaag geen tijd meer dus ik vraag en morgen en het enigste antwoord is nee dit wordt via gls verstuurd dus 2 tot 3 dagen en verder ga ik niet in discussie en werd de hoorn erop gegooid.
hun klantvriendelijkheid en service is ver te zoeken
Zoals ik hier lees ben ik niet de enige die verkeerde leveringen krijgt van Van Asten en daarna ook nog een vreselijke service!!
Ik ben blij dat ik enkel een box bij ze besteld heb en niet meer spullen dan zou ik nog meer ellende hebben!
Ik heb dus een witte box besteld, daar ben ik de hele dag voor thuis gebleven, ik ben 6 maande zwanger en de box wordt gewoon voor de deur gedumpt. Ik woon op begane grond, kleine moeite om deze even binnen te zetten lijkt mij.
Vervolgens zie ik dat ik een zwarte box heb gekregen en niet de witte die ik besteld had. Ik bel van Asten, ik moet alles op de mail gooien prima.
Komen zij met het volgende, wij willen de box ophalen en daarvoor moet u een hele dag thuis blijven zodra de box bij ons binnen is en wij bewijs hebben leveren wij de ander. Voor de levering moet u ook een hele dag thuis blijven.
Hierop heb ik aangegeven dat ik geen tijd heb om nog twee dagen thuis te wachten op de levering en stel voor dat zij de het ophalen en leveren op 1 momenten doen. Zij kunnen dat niet accepteren geven zij aan omdat hij dingen hebben meegemaakt in het verleden bij andere.
Ondertussen is de box volledig betaald....
Van Asten is slordig en star, totaal niet klantvriendelijk en niet oplossingsgericht. Ondanks dat zij fout zitten doen zij geen enkele moeite!
De box gaat terug ik zal nooit meer een bestelling doen daar, ze kunnen heel wat leren van hun concurrenten die 10x maal groter zijn dan hen!
Wat een ontzettend slechte SERVICE.
'Slaapzak Zomer Briljant Baby Rainbow' aangekocht welke speciaal voor warme zomeravonden geschikt zou zijn. Echter zweet onze dochter hier enorm in, veel erger dan in iedere andere random pyjama/slaapzak. Zij nemen niet van mij aan dat dit het geval is omdat ik hier geen bewijs van kan leveren (of ik het even wilde filmen). Medewerkster 'klantenservice' is niet bereid de slaapzak terug te nemen. De dame was niet onaardig maar wel heel erg star en niet service-gericht. Teleurstellend. Van Asten Babysuperstore beloofd veel maar als je dus een probleem hebt met 1 van de aangekochte producten heb je pech. Erg jammer en niet van deze tijd.
Ik ben een zwangere moeder en heb bij Van Asten een Co-Sleeper Ledikant besteld. Om te beginnen wordt er niet gevraagd of de bezorging op etage bezorgd moet worden (desnoods tegen extra vergoeding). Dus ik ging vanuit dat dit standaard bij mij op 2e etage bezorgd zou worden. Bij aflevering bleek dit al gauw niet het geval te zijn. Het ging om een doos van 22KG! die ik uiteraard niet zelf kan optillen. Gelukkig was mijn man thuis en is het goedgekomen.
Bij het uitpakken van het product zagen we dat er verfbeschadigingen aanwezig waren. Dit konden we uiteraard niet zo accepteren en wilden we het uiteraard retourneren. Maar dat gaat niet zomaar... Want je moet dat doos van 22KG zelf afleveren bij de post en fikse retour kosten uit je eigen zak betalen, terwijl er willens en wetens een ondeugdelijke product naar mij is verzonden. Dus NOOIT MEER VAN ASTEN BABYSUPERSTORE VOOR MIJ!!!
Sterke punten Niet aanwezig
Zwakke punten Verkopen van ondeugdelijke producten en ook schaamteloos in de voorwaarden opgenomen dat retour kosten op eigen verantwoord en kosten is. Slecht rekening gehouden met de doelgroep/klanten.
Zojuist een ontzettend slechte ervaring met van Asten gehad. Heb daar een kinderwagen gekocht waarbij vermeld staat dat het 'inclusief autostoeladapterset is'. Echter, de base zit hier niet bij, die bestaat zelfs niet eens! Hij is slechts vast te zetten met de autogordel, maar volgende de medewerkers en manager 'gaan ze er niet bij zetten wat er níet bij zit' --> nee, maar ook niet duidelijk wat er wél bij zit of misleidend is!
Naast deze misleidende informatie vervolgens klantonvriendelijk behandeld: ik mag 'm namelijk niet ruilen, omdat het niet binnen 14 dagen na aankoop is. Ik heb de kinderwagen gisteren uitgepakt en in elkaar gezet, inderdaad niet binnen 14 dagen, maar heb de doos, het plastic én het schuim allemaal nog en heb de wagen niet gebruikt (kindje is nog niet geboren nl). En toch mag ik 'm niet ruilen voor een versie mét autobase. Manager van de klantenservice begon 'vriendelijk' maar zei uiteindelijk 'dat omdat ik mijn zin niet krijg, ik boos ben'. Ik denk dat van Asten en zijn medewerkers eens moet nadenken over hoe zij met aanstaande ouders omgaan, en hoe belangrijk de veiligheid van hun baby'tje is, ipv misleidende informatie op hun site te zetten en vervolgens niet tegemoet te komen omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben.
Geen aanrader om te te bestellen bij deze webshop!!
Zojuist een kinderwagen willen bestellen. De zwarte variant was in de actie en stond op de website vermeld dat er voorraad was. Bestellen lukte niet, omdat de website niet werkte. Tweede keer al deze fout bij dit bedrijf meegemaakt.
Contact opgenomen via whatsapp. Whatsapp duurt het heel lang voordat je geholpen wordt, (tot op heden geen reactie gehad). Vervolgens maar de telefoon gepakt. Product was ineens niet meer beschikbaar en de telefoniste gaf aan met manager te overleggen voor een andere kleur. Manager gaf aan niks met de prijs te doen en de schuld te geven aan een andere medewerker.
Totaal niet klant vriendelijk, ze doen niks om een klant tevreden te houden. Kom hier nooit meer terug als er geen normale oplossing wordt gegeven.
Lio en Esperance verloren alles in de Shurgardbrand van Oud en Nieuw 2019-2020, ook hun gloednieuwe, dure kinderwagenset van Van Asten BabySuperstore. Pas gekocht en nog in de verpakking opgeslagen in de Shurgard box in afwachting van de baby. Helaas toonde Van Asten geen enkele coulance, niet eens korting voor een nieuwe aankoop. Terwijl particulieren wél hulp boden. Het verhaal staat op Hart van Nederland en Omroep West.
In feb 2019 een buggy gekocht online, 23 oktober melding van kapotte bekkeding gemaakt en sinds dien, tot op heden bezig om dit onder garantie gefixt te krijgen. Het verhaal is heel lang, dat bespaar ik jullie.
Met andere woorden, een en al ellende en van asten krijgen alleen maar te horen.....sorry voor het ongemak!
17 weken geleden vol enthousiasme een babykamer besteld. 16/9 is de babykamer geleverd. Hierbij waren de volgende problemen: beschadiging lattenbodem, ontbreken van boutjes, commode beschadigd. 18/9 contact geweest kregen ter compensatie een cadeaubon van 40 euro en een nieuwe plank voor de commode (zal nagezonden worden, 30 werkdagen, spoed kennen ze niet met een kleintje op komst). We zouden op de hoogte worden gehouden over de levering, echter gebeurde dit niet en hebben zelf nog meerdere malen er achteraan gebeld in week 42 en 43. Meerdere keren te horen gekregen dat het onderdeel lang binnen was, maar nog niet uitgezocht was om te gaan verzenden i.v.m drukte. Uiteindelijk 29/10 het onderdeel pas ontvangen, geleverd bij de buren zonder enig overleg of briefje bij ons in de brievenbus. Buren moesten dit zelf dagen later bij ons melden, waardoor wij er pas achter kwamen dat het was geleverd. Op 2/11 hulp bij monteren gekregen vanuit eigen familie, bij uitpakken bleek het materiaal weer beschadigd met hele barsten er in. Toen bleek ook dat er weer 6 boutjes ontbraken en we deze zelf bij een speciaalzaak aan hebben moeten schaffen. Doordat al het andere materiaal lang had gestaan gelijmd en al (30 werkdagen) is het allemaal lekker gaan werken, waardoor het verbindingshoutje niet aansloot op het bovenblad van de commode en zorgde voor een scheur. Nu hebben we dus een commode met een scheur in het bovenblad, splinters, waar we straks ons kindje en hopelijk ook volgende kindje op moeten gaan verschonen. Het hele weekend was er geen contact te krijgen met van Asten, wel een mail verzonden. Maandag zelf gebeld, omdat ik nog niet was gebeld n.a.v. mijn mail. Medewerker van klacht was deze dag afwezig, zou de dag erna terug worden gebeld. Dat is dus vandaag dinsdag 5/11. Medewerker bleek ziek te zijn, ben dus niet gebeld en heb zelf weer contact opgenomen. Hierbij John van der Sanden of Zanden gesproken. Hij boodt aan om een monteur langs te sturen voor een nieuwe commode OF een cadeaubon van 75,- euro (waarbij je zelf nog 4,95 verzenden moet betalen aan de winkel als je deze uit zou willen geven, wat we al eens noodgedwongen hebben moeten doen) en uiteindelijk na veel pijn en moeite zelf de optie €75,- euro aan geld terug voor elkaar gekregen. Meneer John was dan ook verre van professioneel en begon het gesprek aanvallend, hoop niet dat meneer veel klanten zo aanspreekt.Leuk nu €75,- terug zul je denken (€1040 uitgegeven) eindstand nog een kapotte commode
De tijd over mijn klacht over de box Coming Kids duurde erg lang voordat het correct was afgehandeld. De box heeft 2 weken oncompleet midden in de woonkamer gestaan. Er waren al meerdere klachten over de box binnen gekomen vertelde een medewerker mij maar ze bleven hem toch verkopen op de website ondanks dat er de verkeerde schroeven in zaten. En dit voor een box van 200 euro! Hoevaak ik ook belde ik moest maar gewoon afwachten. Uiteindelijk na bijna dagelijks contact en langere tijd wachten zelf maar schroeven gekocht en deze laten vermaken. De verzending was ook slecht. Slechte ervaring en dus zeker geen aanrader!!
Sterke punten Toen de tijd van de levering van 9/11 naar 2 uur verschoof werd ik gebeld.
- Artikelen besteld bij dit bedrijf rond 15:00 uur op donderdags
- bedrijf heeft pas de volgende dag (op een vrijdag) de artikelen verzonden met GLS.
- Zaterdag levering is blijkbaar niet van toepassing terwijl ik de artikelen in het weekend nodig had.
- Op zaterdag naar de concurrent gereden om de artikelen in de winkel op te halen, vervolgens direct een mail gestuurd dat ik de artikelen wil annuleren.
- Vrijwel direct reactie dat dit geen probleem was en ik het pakket kon weigeren aan de deur.
- Maandag werd het pakket verwacht, dus overdag heb ik een briefje op de deur gehangen dat ik de pakketen wou weigeren
- Pakketbezorger heeft het briefje gemist, en de pakketten zijn (zonder mijn uitdrukkelijke toestemming) bij de buren bezorgt.
- Bedrijf op de hoogte gesteld, maar dit was mijn probleem want ik had schijnbaar online via de vervoerder het pakket op afstand kunnen annuleren (hadden ze me eerder niet op gewezen. Kortom ik moest de pakketten maar bij de buren ophalen en terugsturen op eigen kosten.
- Heel veel heen en weer gemaild, ik heb het bedrijf meerdere keren gewezen op de consumentenwetgeving waarin is geregeld dat bij de buren afleveren niet mag tenzij hier specifiek toestemming voor is gegeven door de klant, maar de medewerkster bleef volhouden dat dit mijn probleem was. En ik moest opdraaien voor de retourkosten.
- Uiteindelijk zelf de artikelen terug gestuurd met bijna 20 euro verzendkosten.
- Geld terug gekregen maar niet de retourkosten.
Verschrikkelijk bedrijf, ontzettend onaardige klantenservice die de wetgeving omtrent kopen op afstand niet respecteert. Ik bestel hier nooit meer, en kan iedereen dit ook afraden! Er zijn genoeg bedrijven met meer service!
Slechte aftersales
Maart 2021 kinderwagen besteld. Uiteindelijk pas in september na geboorte in gebruik genomen. Inmiddels 3 omruilingen verder en nog altijd geen goed werkende kinderwagen. Uit noodzaak elders een nieuwe kinderwagen moeten aanschaffen, omdat de afhandeling dermate lang duurt. Dan word er binnen de wettelijke garantie nog een afschrijving in eerste instantie berekend en kan ik enkel aanspraak maken op een tegoedbon, waar ik tevens wettelijk niet verplicht ben om te accepteren.
Slechte afhandeling van klachten en zal mijn ervaring dan ook zeker op meerdere kanalen delen. Kennelijk staat van Asten buiten de Nederlandse wetgeving volgens medewerker Genoveva.
Zeker hier geen aankoop meer hier.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
op heel veel fronten komt van Asten tekort
slechte service
wij hebben vorig jaar onze kinderwagen geleverd gekregen.
nu is 1 dag voor de garantie verlopen is onze reiswieg kapot gegaan merk xadventure.
hier contact over gehad en kreeg te horen dat de leverancier aangegeven had dat de garantie ingaat vanaf dag van aankoop terwijl van asten melde deze een levertijd te hebben.
na dreigen met rechtsbijstand uiteindelijk een nieuwe reiswieg en frame op mogen komen halen.
zojuist wezen omruilen en wat denk je bij thuiskomst geen wielen aan het frame.
dus maar weer bellen en dan wordt er gezegd wij sturen het op duurt 2 tot 3 dagen dus betekend dat we 3 dagen zonder kinderwagen zitten.
ik wil iedereen waarschuwen voor deze slechte service want ze hebben ook eigen chauffeurs vertelde ze maar die hadden vandaag geen tijd meer dus ik vraag en morgen en het enigste antwoord is nee dit wordt via gls verstuurd dus 2 tot 3 dagen en verder ga ik niet in discussie en werd de hoorn erop gegooid.
hun klantvriendelijkheid en service is ver te zoeken
Sterke punten
niks
Zwakke punten
service klantvriendelijkheid
Verkeerde levering en slechte serive
Zoals ik hier lees ben ik niet de enige die verkeerde leveringen krijgt van Van Asten en daarna ook nog een vreselijke service!!
Ik ben blij dat ik enkel een box bij ze besteld heb en niet meer spullen dan zou ik nog meer ellende hebben!
Ik heb dus een witte box besteld, daar ben ik de hele dag voor thuis gebleven, ik ben 6 maande zwanger en de box wordt gewoon voor de deur gedumpt. Ik woon op begane grond, kleine moeite om deze even binnen te zetten lijkt mij.
Vervolgens zie ik dat ik een zwarte box heb gekregen en niet de witte die ik besteld had. Ik bel van Asten, ik moet alles op de mail gooien prima.
Komen zij met het volgende, wij willen de box ophalen en daarvoor moet u een hele dag thuis blijven zodra de box bij ons binnen is en wij bewijs hebben leveren wij de ander. Voor de levering moet u ook een hele dag thuis blijven.
Hierop heb ik aangegeven dat ik geen tijd heb om nog twee dagen thuis te wachten op de levering en stel voor dat zij de het ophalen en leveren op 1 momenten doen. Zij kunnen dat niet accepteren geven zij aan omdat hij dingen hebben meegemaakt in het verleden bij andere.
Ondertussen is de box volledig betaald....
Van Asten is slordig en star, totaal niet klantvriendelijk en niet oplossingsgericht. Ondanks dat zij fout zitten doen zij geen enkele moeite!
De box gaat terug ik zal nooit meer een bestelling doen daar, ze kunnen heel wat leren van hun concurrenten die 10x maal groter zijn dan hen!
Zwakke punten
Slordig slechte service en brutaal
Wat een ontzettend slechte SERVICE!
Wat een ontzettend slechte SERVICE.
'Slaapzak Zomer Briljant Baby Rainbow' aangekocht welke speciaal voor warme zomeravonden geschikt zou zijn. Echter zweet onze dochter hier enorm in, veel erger dan in iedere andere random pyjama/slaapzak. Zij nemen niet van mij aan dat dit het geval is omdat ik hier geen bewijs van kan leveren (of ik het even wilde filmen). Medewerkster 'klantenservice' is niet bereid de slaapzak terug te nemen. De dame was niet onaardig maar wel heel erg star en niet service-gericht. Teleurstellend. Van Asten Babysuperstore beloofd veel maar als je dus een probleem hebt met 1 van de aangekochte producten heb je pech. Erg jammer en niet van deze tijd.
Nooit meer Van Asten Babysuperstore voor mij!
Ik ben een zwangere moeder en heb bij Van Asten een Co-Sleeper Ledikant besteld. Om te beginnen wordt er niet gevraagd of de bezorging op etage bezorgd moet worden (desnoods tegen extra vergoeding). Dus ik ging vanuit dat dit standaard bij mij op 2e etage bezorgd zou worden. Bij aflevering bleek dit al gauw niet het geval te zijn. Het ging om een doos van 22KG! die ik uiteraard niet zelf kan optillen. Gelukkig was mijn man thuis en is het goedgekomen.
Bij het uitpakken van het product zagen we dat er verfbeschadigingen aanwezig waren. Dit konden we uiteraard niet zo accepteren en wilden we het uiteraard retourneren. Maar dat gaat niet zomaar... Want je moet dat doos van 22KG zelf afleveren bij de post en fikse retour kosten uit je eigen zak betalen, terwijl er willens en wetens een ondeugdelijke product naar mij is verzonden. Dus NOOIT MEER VAN ASTEN BABYSUPERSTORE VOOR MIJ!!!
Sterke punten
Niet aanwezig
Zwakke punten
Verkopen van ondeugdelijke producten en ook schaamteloos in de voorwaarden opgenomen dat retour kosten op eigen verantwoord en kosten is. Slecht rekening gehouden met de doelgroep/klanten.
Super klantonvriendelijk en misleidende informatie
Zojuist een ontzettend slechte ervaring met van Asten gehad. Heb daar een kinderwagen gekocht waarbij vermeld staat dat het 'inclusief autostoeladapterset is'. Echter, de base zit hier niet bij, die bestaat zelfs niet eens! Hij is slechts vast te zetten met de autogordel, maar volgende de medewerkers en manager 'gaan ze er niet bij zetten wat er níet bij zit' --> nee, maar ook niet duidelijk wat er wél bij zit of misleidend is!
Naast deze misleidende informatie vervolgens klantonvriendelijk behandeld: ik mag 'm namelijk niet ruilen, omdat het niet binnen 14 dagen na aankoop is. Ik heb de kinderwagen gisteren uitgepakt en in elkaar gezet, inderdaad niet binnen 14 dagen, maar heb de doos, het plastic én het schuim allemaal nog en heb de wagen niet gebruikt (kindje is nog niet geboren nl). En toch mag ik 'm niet ruilen voor een versie mét autobase. Manager van de klantenservice begon 'vriendelijk' maar zei uiteindelijk 'dat omdat ik mijn zin niet krijg, ik boos ben'. Ik denk dat van Asten en zijn medewerkers eens moet nadenken over hoe zij met aanstaande ouders omgaan, en hoe belangrijk de veiligheid van hun baby'tje is, ipv misleidende informatie op hun site te zetten en vervolgens niet tegemoet te komen omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben.
Geen aanrader om te te bestellen bij deze webshop!!
Geen aanrader om te te bestellen bij deze webshop!!
Zojuist een kinderwagen willen bestellen. De zwarte variant was in de actie en stond op de website vermeld dat er voorraad was. Bestellen lukte niet, omdat de website niet werkte. Tweede keer al deze fout bij dit bedrijf meegemaakt.
Contact opgenomen via whatsapp. Whatsapp duurt het heel lang voordat je geholpen wordt, (tot op heden geen reactie gehad). Vervolgens maar de telefoon gepakt. Product was ineens niet meer beschikbaar en de telefoniste gaf aan met manager te overleggen voor een andere kleur. Manager gaf aan niks met de prijs te doen en de schuld te geven aan een andere medewerker.
Totaal niet klant vriendelijk, ze doen niks om een klant tevreden te houden. Kom hier nooit meer terug als er geen normale oplossing wordt gegeven.
Als het erop aankomt kun je niet rekenen op Van Asten
Lio en Esperance verloren alles in de Shurgardbrand van Oud en Nieuw 2019-2020, ook hun gloednieuwe, dure kinderwagenset van Van Asten BabySuperstore. Pas gekocht en nog in de verpakking opgeslagen in de Shurgard box in afwachting van de baby. Helaas toonde Van Asten geen enkele coulance, niet eens korting voor een nieuwe aankoop. Terwijl particulieren wél hulp boden. Het verhaal staat op Hart van Nederland en Omroep West.
Ellende
In feb 2019 een buggy gekocht online, 23 oktober melding van kapotte bekkeding gemaakt en sinds dien, tot op heden bezig om dit onder garantie gefixt te krijgen. Het verhaal is heel lang, dat bespaar ik jullie.
Met andere woorden, een en al ellende en van asten krijgen alleen maar te horen.....sorry voor het ongemak!
Zwakke punten
Niet oplossing gericht!!!!!!
Slecht, geen oplossing en nog een kapotte commode
17 weken geleden vol enthousiasme een babykamer besteld. 16/9 is de babykamer geleverd. Hierbij waren de volgende problemen: beschadiging lattenbodem, ontbreken van boutjes, commode beschadigd. 18/9 contact geweest kregen ter compensatie een cadeaubon van 40 euro en een nieuwe plank voor de commode (zal nagezonden worden, 30 werkdagen, spoed kennen ze niet met een kleintje op komst). We zouden op de hoogte worden gehouden over de levering, echter gebeurde dit niet en hebben zelf nog meerdere malen er achteraan gebeld in week 42 en 43. Meerdere keren te horen gekregen dat het onderdeel lang binnen was, maar nog niet uitgezocht was om te gaan verzenden i.v.m drukte. Uiteindelijk 29/10 het onderdeel pas ontvangen, geleverd bij de buren zonder enig overleg of briefje bij ons in de brievenbus. Buren moesten dit zelf dagen later bij ons melden, waardoor wij er pas achter kwamen dat het was geleverd. Op 2/11 hulp bij monteren gekregen vanuit eigen familie, bij uitpakken bleek het materiaal weer beschadigd met hele barsten er in. Toen bleek ook dat er weer 6 boutjes ontbraken en we deze zelf bij een speciaalzaak aan hebben moeten schaffen. Doordat al het andere materiaal lang had gestaan gelijmd en al (30 werkdagen) is het allemaal lekker gaan werken, waardoor het verbindingshoutje niet aansloot op het bovenblad van de commode en zorgde voor een scheur. Nu hebben we dus een commode met een scheur in het bovenblad, splinters, waar we straks ons kindje en hopelijk ook volgende kindje op moeten gaan verschonen. Het hele weekend was er geen contact te krijgen met van Asten, wel een mail verzonden. Maandag zelf gebeld, omdat ik nog niet was gebeld n.a.v. mijn mail. Medewerker van klacht was deze dag afwezig, zou de dag erna terug worden gebeld. Dat is dus vandaag dinsdag 5/11. Medewerker bleek ziek te zijn, ben dus niet gebeld en heb zelf weer contact opgenomen. Hierbij John van der Sanden of Zanden gesproken. Hij boodt aan om een monteur langs te sturen voor een nieuwe commode OF een cadeaubon van 75,- euro (waarbij je zelf nog 4,95 verzenden moet betalen aan de winkel als je deze uit zou willen geven, wat we al eens noodgedwongen hebben moeten doen) en uiteindelijk na veel pijn en moeite zelf de optie €75,- euro aan geld terug voor elkaar gekregen. Meneer John was dan ook verre van professioneel en begon het gesprek aanvallend, hoop niet dat meneer veel klanten zo aanspreekt.Leuk nu €75,- terug zul je denken (€1040 uitgegeven) eindstand nog een kapotte commode
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zie bericht, te veel.
Geen aanrader!!
De tijd over mijn klacht over de box Coming Kids duurde erg lang voordat het correct was afgehandeld. De box heeft 2 weken oncompleet midden in de woonkamer gestaan. Er waren al meerdere klachten over de box binnen gekomen vertelde een medewerker mij maar ze bleven hem toch verkopen op de website ondanks dat er de verkeerde schroeven in zaten. En dit voor een box van 200 euro! Hoevaak ik ook belde ik moest maar gewoon afwachten. Uiteindelijk na bijna dagelijks contact en langere tijd wachten zelf maar schroeven gekocht en deze laten vermaken. De verzending was ook slecht. Slechte ervaring en dus zeker geen aanrader!!
Sterke punten
Toen de tijd van de levering van 9/11 naar 2 uur verschoof werd ik gebeld.
Zwakke punten
Al het bovengenoemde.
Wil je een vreselijke klantenservice? Bestel dan hier
- Artikelen besteld bij dit bedrijf rond 15:00 uur op donderdags
- bedrijf heeft pas de volgende dag (op een vrijdag) de artikelen verzonden met GLS.
- Zaterdag levering is blijkbaar niet van toepassing terwijl ik de artikelen in het weekend nodig had.
- Op zaterdag naar de concurrent gereden om de artikelen in de winkel op te halen, vervolgens direct een mail gestuurd dat ik de artikelen wil annuleren.
- Vrijwel direct reactie dat dit geen probleem was en ik het pakket kon weigeren aan de deur.
- Maandag werd het pakket verwacht, dus overdag heb ik een briefje op de deur gehangen dat ik de pakketen wou weigeren
- Pakketbezorger heeft het briefje gemist, en de pakketten zijn (zonder mijn uitdrukkelijke toestemming) bij de buren bezorgt.
- Bedrijf op de hoogte gesteld, maar dit was mijn probleem want ik had schijnbaar online via de vervoerder het pakket op afstand kunnen annuleren (hadden ze me eerder niet op gewezen. Kortom ik moest de pakketten maar bij de buren ophalen en terugsturen op eigen kosten.
- Heel veel heen en weer gemaild, ik heb het bedrijf meerdere keren gewezen op de consumentenwetgeving waarin is geregeld dat bij de buren afleveren niet mag tenzij hier specifiek toestemming voor is gegeven door de klant, maar de medewerkster bleef volhouden dat dit mijn probleem was. En ik moest opdraaien voor de retourkosten.
- Uiteindelijk zelf de artikelen terug gestuurd met bijna 20 euro verzendkosten.
- Geld terug gekregen maar niet de retourkosten.
Verschrikkelijk bedrijf, ontzettend onaardige klantenservice die de wetgeving omtrent kopen op afstand niet respecteert. Ik bestel hier nooit meer, en kan iedereen dit ook afraden! Er zijn genoeg bedrijven met meer service!