Review: Oplichters??
Geachte heer, mevrouw,
Zouden u even opnieuw contact kunenn nemen met uw bestelnummer en/of uw naam aub, want aan de hand van de informatie hier gaan we jullie niet kunnen helpen.
Met vriendelijke groet, Team Villa Vrolijk
Review: Geen contact
Goedemiddag Anita,
Als ik het juist heb werden uw spulletjes allemaal geleverd op dinsdag 3 december.
(Althans dat is wat de Track and Trace van PostNL mij laat zien)
Uw bestelling was er eentje met de Black Friday actie en hiervoor stond op onze website en in de e-mailing dat er mogelijk een vertraging zou zijn bij het leveren. Op die dagen is het niet alleen bij ons heel druk, maar ook de koerierdiensten kunnen dan niet volgen.
Mocht er toch nog een probleem zijn, dan lossen we dat uiteraard graag op voor u. Zonder tegenbericht ga ik er van uit dat de zending en deze review elkaar gekruist hebben.
Team Villa Vrolijk
Review: Slechte afhandeling en gewoon weinig en later geen reactie
Beste Pascalle,
Wij begrijpen uw frustratie m.b.t. de prijs die Google toonde voor het boxkleed. Google neemt blijkbaar de laagste prijs voor het boxkleed uit de ganse reeks.
In dit geval waren er veel verschillende kleuren voor het boxkleed en hadden wij inderdaad twee bepaalde kleuren die uit collectie gaan aan een zeer lage prijs gezet. Google heeft die prijs overgenomen om te adverteren.
Voor ons dit dit immers ook geen goede zaak! Iedere klik op een dergelijke advertentie kost ons 1.00 EUR en uiteraard genereert zulke prijs veel klikken zonder dat er een verkoop uit volgt. Niet alleen krijgen onze klanten dus een verkeerd beeld, maar wij betalen er ook nog eens grof geld voor.
Iedereen die mij hierop attent heeft gemaakt heeft een boxkleed ontvangen aan onze inkoopprijs bij Koeka en deed dus uiteindelijk toch nog een superkoopje.
Waarom het dan bij u niet goed is gegaan is mij niet duidelijk.
Wij zijn nog steeds bereid het goed te maken. Dus mocht je in de toekomst iets nodig hebben van Koeka dan komen wij u maar al te graag tegemoet. Het is helemaal niet de bedoeling u te negeren.
Een bestelling bevestigen doe je wel altijd best per mail ([email protected]) . Een WhatsApp berichtje is moeilijker op te volgen.
Met vriendelijke groet,
Team Villa Vrolijk
Review: Geen contact te krijgen
Beste Linda,
Onze excuses als er iets mis is gegaan met uw bestelling.
Als dit op heden nog steeds niet is opgelost, stuur ons dan even een mailtje, want dat willen wij helemaal niet.
Villa Vrolijk bestaat al meer dan 15 jaar en wij zijn zeker eerlijke mensen. Dus ofwel heeft u de bestelling inmiddels ontvangen, ofwel heeft u uw centjes terug. Als dat niet het geval is, want zo laat u uitschijnen in uw review, dan moet dan meteen opgelost!
Met vriendelijke groet,
Team Villa Vrolijk