Van Asten Baby Superstore

Van Asten BabySuperstore is de babyspeciaalzaak van Nederland met een totale oppervlakte van maar liefst 5.000 m2! U vindt er alles wat U nodig heeft voor Uw baby. Van babykamers, kinderwagens, buggy's, autostoelen, boxen, kinderstoelen, reisbedden, traphekjes, tandems en duowagens, wipstoeltjes tot speelgoed, kleding, babyfoons en zelfs alles voor Uw peuter en tiener. Dus, laat U verrassen en kom voor de mooiste babykamer, autostoeltje, kinderwagen, box en nog veel meer naar Van Asten BabySuperstore in Tilburg.

Van Asten Baby Superstore Video


Van Asten Baby Superstore Reviews

    Slechte aftersales

    Maart 2021 kinderwagen besteld. Uiteindelijk pas in september na geboorte in gebruik genomen. Inmiddels 3 omruilingen verder en nog altijd geen goed werkende kinderwagen. Uit noodzaak elders een nieuwe kinderwagen moeten aanschaffen, omdat de afhandeling dermate lang duurt. Dan word er binnen de wettelijke garantie nog een afschrijving in eerste instantie berekend en kan ik enkel aanspraak maken op een tegoedbon, waar ik tevens wettelijk niet verplicht ben om te accepteren.

    Slechte afhandeling van klachten en zal mijn ervaring dan ook zeker op meerdere kanalen delen. Kennelijk staat van Asten buiten de Nederlandse wetgeving volgens medewerker Genoveva.

    Zeker hier geen aankoop meer hier.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    op heel veel fronten komt van Asten tekort

    slechte service

    wij hebben vorig jaar onze kinderwagen geleverd gekregen.
    nu is 1 dag voor de garantie verlopen is onze reiswieg kapot gegaan merk xadventure.
    hier contact over gehad en kreeg te horen dat de leverancier aangegeven had dat de garantie ingaat vanaf dag van aankoop terwijl van asten melde deze een levertijd te hebben.
    na dreigen met rechtsbijstand uiteindelijk een nieuwe reiswieg en frame op mogen komen halen.
    zojuist wezen omruilen en wat denk je bij thuiskomst geen wielen aan het frame.
    dus maar weer bellen en dan wordt er gezegd wij sturen het op duurt 2 tot 3 dagen dus betekend dat we 3 dagen zonder kinderwagen zitten.
    ik wil iedereen waarschuwen voor deze slechte service want ze hebben ook eigen chauffeurs vertelde ze maar die hadden vandaag geen tijd meer dus ik vraag en morgen en het enigste antwoord is nee dit wordt via gls verstuurd dus 2 tot 3 dagen en verder ga ik niet in discussie en werd de hoorn erop gegooid.
    hun klantvriendelijkheid en service is ver te zoeken

    Sterke punten
    niks

    Zwakke punten
    service klantvriendelijkheid

    Verkeerde levering en slechte serive

    Zoals ik hier lees ben ik niet de enige die verkeerde leveringen krijgt van Van Asten en daarna ook nog een vreselijke service!!

    Ik ben blij dat ik enkel een box bij ze besteld heb en niet meer spullen dan zou ik nog meer ellende hebben!

    Ik heb dus een witte box besteld, daar ben ik de hele dag voor thuis gebleven, ik ben 6 maande zwanger en de box wordt gewoon voor de deur gedumpt. Ik woon op begane grond, kleine moeite om deze even binnen te zetten lijkt mij.

    Vervolgens zie ik dat ik een zwarte box heb gekregen en niet de witte die ik besteld had. Ik bel van Asten, ik moet alles op de mail gooien prima.
    Komen zij met het volgende, wij willen de box ophalen en daarvoor moet u een hele dag thuis blijven zodra de box bij ons binnen is en wij bewijs hebben leveren wij de ander. Voor de levering moet u ook een hele dag thuis blijven.

    Hierop heb ik aangegeven dat ik geen tijd heb om nog twee dagen thuis te wachten op de levering en stel voor dat zij de het ophalen en leveren op 1 momenten doen. Zij kunnen dat niet accepteren geven zij aan omdat hij dingen hebben meegemaakt in het verleden bij andere.
    Ondertussen is de box volledig betaald....

    Van Asten is slordig en star, totaal niet klantvriendelijk en niet oplossingsgericht. Ondanks dat zij fout zitten doen zij geen enkele moeite!
    De box gaat terug ik zal nooit meer een bestelling doen daar, ze kunnen heel wat leren van hun concurrenten die 10x maal groter zijn dan hen!

    Zwakke punten
    Slordig slechte service en brutaal

    Wat een ontzettend slechte SERVICE!

    Wat een ontzettend slechte SERVICE.
    'Slaapzak Zomer Briljant Baby Rainbow' aangekocht welke speciaal voor warme zomeravonden geschikt zou zijn. Echter zweet onze dochter hier enorm in, veel erger dan in iedere andere random pyjama/slaapzak. Zij nemen niet van mij aan dat dit het geval is omdat ik hier geen bewijs van kan leveren (of ik het even wilde filmen). Medewerkster 'klantenservice' is niet bereid de slaapzak terug te nemen. De dame was niet onaardig maar wel heel erg star en niet service-gericht. Teleurstellend. Van Asten Babysuperstore beloofd veel maar als je dus een probleem hebt met 1 van de aangekochte producten heb je pech. Erg jammer en niet van deze tijd.

    Fout in levering en administratieve fout heel snel gecorrigeerd

    Direct antwoord op mijn mail en snelle nalevering.

    Nooit meer Van Asten Babysuperstore voor mij!

    Ik ben een zwangere moeder en heb bij Van Asten een Co-Sleeper Ledikant besteld. Om te beginnen wordt er niet gevraagd of de bezorging op etage bezorgd moet worden (desnoods tegen extra vergoeding). Dus ik ging vanuit dat dit standaard bij mij op 2e etage bezorgd zou worden. Bij aflevering bleek dit al gauw niet het geval te zijn. Het ging om een doos van 22KG! die ik uiteraard niet zelf kan optillen. Gelukkig was mijn man thuis en is het goedgekomen.

    Bij het uitpakken van het product zagen we dat er verfbeschadigingen aanwezig waren. Dit konden we uiteraard niet zo accepteren en wilden we het uiteraard retourneren. Maar dat gaat niet zomaar... Want je moet dat doos van 22KG zelf afleveren bij de post en fikse retour kosten uit je eigen zak betalen, terwijl er willens en wetens een ondeugdelijke product naar mij is verzonden. Dus NOOIT MEER VAN ASTEN BABYSUPERSTORE VOOR MIJ!!!

    Sterke punten
    Niet aanwezig

    Zwakke punten
    Verkopen van ondeugdelijke producten en ook schaamteloos in de voorwaarden opgenomen dat retour kosten op eigen verantwoord en kosten is. Slecht rekening gehouden met de doelgroep/klanten.

    prima zaak

    fijn geholpen met veel geduld voor onzekere (groot)moeders.

    Sterke punten
    kennis van zaken

    Zwakke punten
    geen

    fijne winkel

    Kreeg een verkeerde kleur frame binnen van de kinderwagen. Foutjes kunnen gebeuren, maar gelukkig met excuses snel en zonder gezeur het foute frame opgehaald aan huis en hebben ze het juiste naar me toe gezonden. Binnen een week geregeld en goed opgelost.

    Sterke punten
    snel een foutje oplossen

    Zwakke punten
    niet meteen de goede opsturen misschien

    Topshop

    Prima winkel!!!! Heel goed geholpen met veel kennis en juiste antwoorden op mijn vragen. Geen flauwe verkooppraatjes maar ons zelf de keus gegeven tussen de mogelijkheden. Met een goed gevoel een mooie bestelling geplaatst.

    Sterke punten
    Kennis en klant vriendelijk personeel

    Zwakke punten
    nog niet tegen gekomen

    Super klantonvriendelijk en misleidende informatie

    Zojuist een ontzettend slechte ervaring met van Asten gehad. Heb daar een kinderwagen gekocht waarbij vermeld staat dat het 'inclusief autostoeladapterset is'. Echter, de base zit hier niet bij, die bestaat zelfs niet eens! Hij is slechts vast te zetten met de autogordel, maar volgende de medewerkers en manager 'gaan ze er niet bij zetten wat er níet bij zit' --> nee, maar ook niet duidelijk wat er wél bij zit of misleidend is!
    Naast deze misleidende informatie vervolgens klantonvriendelijk behandeld: ik mag 'm namelijk niet ruilen, omdat het niet binnen 14 dagen na aankoop is. Ik heb de kinderwagen gisteren uitgepakt en in elkaar gezet, inderdaad niet binnen 14 dagen, maar heb de doos, het plastic én het schuim allemaal nog en heb de wagen niet gebruikt (kindje is nog niet geboren nl). En toch mag ik 'm niet ruilen voor een versie mét autobase. Manager van de klantenservice begon 'vriendelijk' maar zei uiteindelijk 'dat omdat ik mijn zin niet krijg, ik boos ben'. Ik denk dat van Asten en zijn medewerkers eens moet nadenken over hoe zij met aanstaande ouders omgaan, en hoe belangrijk de veiligheid van hun baby'tje is, ipv misleidende informatie op hun site te zetten en vervolgens niet tegemoet te komen omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben.

    Geen aanrader om te te bestellen bij deze webshop!!

    Geen aanrader om te te bestellen bij deze webshop!!

    Zojuist een kinderwagen willen bestellen. De zwarte variant was in de actie en stond op de website vermeld dat er voorraad was. Bestellen lukte niet, omdat de website niet werkte. Tweede keer al deze fout bij dit bedrijf meegemaakt.

    Contact opgenomen via whatsapp. Whatsapp duurt het heel lang voordat je geholpen wordt, (tot op heden geen reactie gehad). Vervolgens maar de telefoon gepakt. Product was ineens niet meer beschikbaar en de telefoniste gaf aan met manager te overleggen voor een andere kleur. Manager gaf aan niks met de prijs te doen en de schuld te geven aan een andere medewerker.

    Totaal niet klant vriendelijk, ze doen niks om een klant tevreden te houden. Kom hier nooit meer terug als er geen normale oplossing wordt gegeven.

    Slechte kwaliteit en slechte zaak!

    Ik raad iedereen echt aan hier niet te bestellen
    Buggy besteld voor mijn kleinzoon van bijna 1 en past er niet eens in
    Besteld. Op. 5 maart
    Vorige week voor het eerst gebuikt omdat ik hem niet kon zien wegens corona nu kan hij niet retour en komen ook niet met een andere oplossing wel. Mensen 109 euro laten betalen voor een buggy waar wij niks aan hebben als een kind er niet inpast
    Jullie zijn niet eens klantvriendelijk
    Niks anders dan eeen slechte zaak

    Sterke punten
    Helemaal niks!!!

    Als het erop aankomt kun je niet rekenen op Van Asten

    Lio en Esperance verloren alles in de Shurgardbrand van Oud en Nieuw 2019-2020, ook hun gloednieuwe, dure kinderwagenset van Van Asten BabySuperstore. Pas gekocht en nog in de verpakking opgeslagen in de Shurgard box in afwachting van de baby. Helaas toonde Van Asten geen enkele coulance, niet eens korting voor een nieuwe aankoop. Terwijl particulieren wél hulp boden. Het verhaal staat op Hart van Nederland en Omroep West.

    Ellende

    In feb 2019 een buggy gekocht online, 23 oktober melding van kapotte bekkeding gemaakt en sinds dien, tot op heden bezig om dit onder garantie gefixt te krijgen. Het verhaal is heel lang, dat bespaar ik jullie.
    Met andere woorden, een en al ellende en van asten krijgen alleen maar te horen.....sorry voor het ongemak!

    Zwakke punten
    Niet oplossing gericht!!!!!!

    Slecht, geen oplossing en nog een kapotte commode

    17 weken geleden vol enthousiasme een babykamer besteld. 16/9 is de babykamer geleverd. Hierbij waren de volgende problemen: beschadiging lattenbodem, ontbreken van boutjes, commode beschadigd. 18/9 contact geweest kregen ter compensatie een cadeaubon van 40 euro en een nieuwe plank voor de commode (zal nagezonden worden, 30 werkdagen, spoed kennen ze niet met een kleintje op komst). We zouden op de hoogte worden gehouden over de levering, echter gebeurde dit niet en hebben zelf nog meerdere malen er achteraan gebeld in week 42 en 43. Meerdere keren te horen gekregen dat het onderdeel lang binnen was, maar nog niet uitgezocht was om te gaan verzenden i.v.m drukte. Uiteindelijk 29/10 het onderdeel pas ontvangen, geleverd bij de buren zonder enig overleg of briefje bij ons in de brievenbus. Buren moesten dit zelf dagen later bij ons melden, waardoor wij er pas achter kwamen dat het was geleverd. Op 2/11 hulp bij monteren gekregen vanuit eigen familie, bij uitpakken bleek het materiaal weer beschadigd met hele barsten er in. Toen bleek ook dat er weer 6 boutjes ontbraken en we deze zelf bij een speciaalzaak aan hebben moeten schaffen. Doordat al het andere materiaal lang had gestaan gelijmd en al (30 werkdagen) is het allemaal lekker gaan werken, waardoor het verbindingshoutje niet aansloot op het bovenblad van de commode en zorgde voor een scheur. Nu hebben we dus een commode met een scheur in het bovenblad, splinters, waar we straks ons kindje en hopelijk ook volgende kindje op moeten gaan verschonen. Het hele weekend was er geen contact te krijgen met van Asten, wel een mail verzonden. Maandag zelf gebeld, omdat ik nog niet was gebeld n.a.v. mijn mail. Medewerker van klacht was deze dag afwezig, zou de dag erna terug worden gebeld. Dat is dus vandaag dinsdag 5/11. Medewerker bleek ziek te zijn, ben dus niet gebeld en heb zelf weer contact opgenomen. Hierbij John van der Sanden of Zanden gesproken. Hij boodt aan om een monteur langs te sturen voor een nieuwe commode OF een cadeaubon van 75,- euro (waarbij je zelf nog 4,95 verzenden moet betalen aan de winkel als je deze uit zou willen geven, wat we al eens noodgedwongen hebben moeten doen) en uiteindelijk na veel pijn en moeite zelf de optie €75,- euro aan geld terug voor elkaar gekregen. Meneer John was dan ook verre van professioneel en begon het gesprek aanvallend, hoop niet dat meneer veel klanten zo aanspreekt.Leuk nu €75,- terug zul je denken (€1040 uitgegeven) eindstand nog een kapotte commode

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie bericht, te veel.

    Slechte service, houdt niet aan afspraken

    Ik heb kortgeleden een bestelling gedaan voor een kinderwagen en autostoel. Eenmaal bezorgd bleek dat het de verkeerde kleur kinderwagen was én dat hij hevig beschadigd was. Na telefonisch contact te hebben gehad met een man die het verschil tussen 'pink' en 'fuchsia' niet begrijpt, wordt er een retourzending gepland. Deze retourzending kan alleen worden gedaan op maandag tot en met vrijdag tussen 9 en 19u 's avonds. Afgesproken was dinsdag (gisteren). Gisteren de hele dag aan huis gekluisterd geweest om rond 17 uur een e-mail te krijgen dat er een fout is gemaakt en dat GLS niet komt. Er is zonder dit met mij te overleggen een transport op woensdag gepland. Wanneer ik aangeef dat ik werk en dat men op zijn minst kan overleggen of dit wel uitkomt; wordt er gezegd: het kan ook op uw werk opgehaald worden of bij een GLS-servicepunt worden gebracht. Het is een doos zo groot als dat mijn auto breed is. Ik weet het verder niet; maar zie ik eruit alsof ik een vorkheftruck in mijn garage heb staan? Het is een complete kinderwagen incl autostoel - geen schoenendoos. Uiteindelijk afgesproken dat de GLS chauffeur (waarvan zij geen tijdsvak konden geven de eerste keer) woensdag tussen 09:30 en 12:30 het pakket dat mijn gang blokkeert op komt halen. Het is inmiddels 13u geweest en geen GLS. Na wederom telefonisch contact een telefoniste gesproken die aangeeft dat men NOOIT een tijdsvak mag geven omdat GLS... Nou ja, blijkbaar omdat GLS een goedkope ballentent is. Ik moet maar tot na 15u vandaag wachten en hopen dat GLS komt opdagen.

    Wanneer zij mijn retour hebben opgehaald, wordt pas een nieuwe kinderwagen + kinderstoel gestuurd. Het is dan ook maar de vraag of deze wel correct is of op zijn minst goed verpakt zou zijn. Ik ben er huiverig voor.

    Ik zit inmiddels al 2 dagen aan huis gekluisterd met een fulltime baan waarbij ze mij op kantoor verwachten; ik word nergens gecompenseerd en tot nu toe is er van elke afspraak met van Asten Babystore niks terecht gekomen. Ik vind dit ontzettend slecht en de telefonistes zijn niet in staat om verder te kijken dan slechts het aanbieden van een onpersoonlijke excuses en het herhalen van protocol. Uitermate klantonvriendelijk vanuit mijn optiek.


    Ook dag 2 komt er niemand opdagen. Alle soortgelijke kinderwagens blijken beschadigd te zijn en het licht op de website wijkt dusdanig af dat er een groot verschil qua kleur zit.

    Uiteraard is niks hun schuld en excuses - oh en een fijne dag verder.

    Dan krijg je uiteindelijk een compensatie aangeboden dat echt een lachertje is (€50,- compensatie voor een inmiddels derderangs kinderwagen) en kun je verder de boom in. Ik raad iedereen aan om hier je tijd niet aan te verdoen.

    Sterke punten
    - smoezen verzinnen

    Zwakke punten
    - klantenservice
    - telefonisten
    - spullen verkopen
    - dingen retourneren
    - compensatie bieden

    Geen aanrader!!

    De tijd over mijn klacht over de box Coming Kids duurde erg lang voordat het correct was afgehandeld. De box heeft 2 weken oncompleet midden in de woonkamer gestaan. Er waren al meerdere klachten over de box binnen gekomen vertelde een medewerker mij maar ze bleven hem toch verkopen op de website ondanks dat er de verkeerde schroeven in zaten. En dit voor een box van 200 euro! Hoevaak ik ook belde ik moest maar gewoon afwachten. Uiteindelijk na bijna dagelijks contact en langere tijd wachten zelf maar schroeven gekocht en deze laten vermaken. De verzending was ook slecht. Slechte ervaring en dus zeker geen aanrader!!

    Sterke punten
    Toen de tijd van de levering van 9/11 naar 2 uur verschoof werd ik gebeld.

    Zwakke punten
    Al het bovengenoemde.

    Wil je een vreselijke klantenservice? Bestel dan hier

    - Artikelen besteld bij dit bedrijf rond 15:00 uur op donderdags
    - bedrijf heeft pas de volgende dag (op een vrijdag) de artikelen verzonden met GLS.
    - Zaterdag levering is blijkbaar niet van toepassing terwijl ik de artikelen in het weekend nodig had.
    - Op zaterdag naar de concurrent gereden om de artikelen in de winkel op te halen, vervolgens direct een mail gestuurd dat ik de artikelen wil annuleren.
    - Vrijwel direct reactie dat dit geen probleem was en ik het pakket kon weigeren aan de deur.
    - Maandag werd het pakket verwacht, dus overdag heb ik een briefje op de deur gehangen dat ik de pakketen wou weigeren
    - Pakketbezorger heeft het briefje gemist, en de pakketten zijn (zonder mijn uitdrukkelijke toestemming) bij de buren bezorgt.
    - Bedrijf op de hoogte gesteld, maar dit was mijn probleem want ik had schijnbaar online via de vervoerder het pakket op afstand kunnen annuleren (hadden ze me eerder niet op gewezen. Kortom ik moest de pakketten maar bij de buren ophalen en terugsturen op eigen kosten.
    - Heel veel heen en weer gemaild, ik heb het bedrijf meerdere keren gewezen op de consumentenwetgeving waarin is geregeld dat bij de buren afleveren niet mag tenzij hier specifiek toestemming voor is gegeven door de klant, maar de medewerkster bleef volhouden dat dit mijn probleem was. En ik moest opdraaien voor de retourkosten.
    - Uiteindelijk zelf de artikelen terug gestuurd met bijna 20 euro verzendkosten.
    - Geld terug gekregen maar niet de retourkosten.

    Verschrikkelijk bedrijf, ontzettend onaardige klantenservice die de wetgeving omtrent kopen op afstand niet respecteert. Ik bestel hier nooit meer, en kan iedereen dit ook afraden! Er zijn genoeg bedrijven met meer service!

    Verkeerde betelling binnen gekregen

    In november een reisbed plus matras besteld van 40 euro
    Ik kreeg de verkeerde bestelling plus er ontbraken er een aantal stangen.
    Ik mocht dit gelukkig terug sturen en zou mijn geld terug krijgen.
    Nu heb ik alleen de 15 euro terug gekregen omdat zij beweren alleen het matrasje te hebben gehad.
    Na app contact met de klantenservice en bewijs foto’s van wat ik betaald heb is het nog niet voldoende en zullen ze mijn geld niet meer terug storten!
    Ik vind dit schandalig! En heel erg slechte communicatie! Koop hier nooit iets! Je word belazerd!!

    Zwakke punten
    Communicatie

    slechte klantenservice

    Ik ben alles behalve te spreken over deze winkel.
    Ze beloven iets te leveren,wat ze niet waarmaken.Liegen over dat het al bij GLS ligt.Afspraak in levering maken ze niet waar.En duurt dagen langer.Als je dan belt hierover krijg je een chagerijnige mevrouw aan de telefoon,klantvriendelijk 0.
    Dan na dagen lang wachten komt het en is het ook nog beschadigd.
    Ieder ander bedrijf was je tegemoet gekomen met een gebaar.Maar dat deden zij niet.

    Sterke punten
    je kan makkelijk betalen

    Zwakke punten
    zeggen iets wat ze niet waarmaken,slechte klantenservice,nul begrip voor de klant.

    topshop

    veel keuze, veel aanbiedingen, voldoende personeel
    echt voor ieder wat wils

    Sterke punten
    mensen in dienst die weten wat er te koop is en
    geen onzin verkopen
    groot assortiment

    super winkel

    hele fijne winkel met alles voor mijn baby. Lieve medewerkers die alle tijd voor je nemen en weten wat ze zeggen.

    Sterke punten
    assortiment
    medewerkers
    mooie winkel

    super winkel

    op een drukke zaterdag goed geholpen en er was alle tijd voor persoonlijk advies.
    Er waren voldoende medewerkers om te helpen ondanks het grote aantal klanten.
    Heel veel keus in kinderwagens, babykamers en alles voor onze baby.

    Sterke punten
    alles

    Zwakke punten
    geen

    grote fijne winkel

    Veel, heel veel keuze
    Super goed geholpen en onze keuze kunnen maken!

    Sterke punten
    personeel
    keus

    Zwakke punten
    niet ontdekt

    alles voor je baby

    veel keus in iedere prijsklasse
    personeel weet waar het over heeft
    geslaagd!

    Sterke punten
    medewerkers
    keuze
    prijs

    Zwakke punten
    niet gezien


Bezoek Van Asten Baby Superstore

Schrijf een review