Reviews van deze auteur (4547)

geen geld terug na aanleiding van gecanceld product

Review over Baby-en-Kinderwereld

Na inmiddel 4 maanden heb ik me geld nog niet terug.
mevrouw blijft je aan de lijn houden met beloftes geld terug krijgen ho maar.
misschien langs gaan met wat andere gedupeerde om geld op te halen adres is bekend en staat op internet.

Sterke punten
excuses verzinnen
geld niet terug geven

Zwakke punten
eerlijk handelen.

reacties:

Review: geen geld terug na aanleiding van gecanceld product

Pieter graag neem ik contact met je op om te kijken of we samen wel iets kunnen betekenen. ik ben er klaar mee na 4 maanden.

Review: geen geld terug na aanleiding van gecanceld product

Rosita,
als je even verder kijkt zie je dat baby en kinderwereld er een gewoonte van maakt geld niet terug te betalen. dit is te schandalig voor woorden. als u zo iemand verdedigd lijkt me dat niet echt handig.
ik kan haar gedrag alleen maar als achterbaks beschrijven om zo veel mensen te duperen.

Review: geen geld terug na aanleiding van gecanceld product

Beste pieter,

ik heb mijn geld inmiddels terug maar alleen omdat ik haar facebook vol gezet heb met de klacht over niet terug betalen. ik raad je aan het zelfde te doen. druk via sociale media helpt dit kan je ook terug zien op Google.
Beste baby en kinderwereld,
ik heb mij aan uw verplichtingen gehouden. ik heb u retour formulier ingevuld die niet te downloaden was. ik heb meer dan 14 dagen gewacht op mijn geld. ik heb u daarna 2 maal een ultimatum gesteld om mij terug te betalen dat was op dovemans oren gericht. toen ik uw begin september inmiddels dus 2 maanden later vertelde dat ik aangifte wilde doen als het geld niet terug gestort werd moest ik nog even geduld hebben het kwam er aan.
ook dit heeft u niet gedaan en u was op vakantie gegaan. van mijn geld dus!
toen ik u aansprak dat ik nog mijn geld niet terug had zoals u weer beloofde heb ik alsnog aangifte gedaan.
Ik heb u dus meerdere malen de kans gegeven om uw zakelijke verplichting te voldoen voordat ik de stap naar sociale media heb gezet, dit heeft u genegeerd. Niet ik ben foutief in de benadering maar uw
Na het een en ander op internet na gekeken te hebben heb ik besloten omdat ik het echt zat was het verhaal op internet te zetten en op facebook. Dit hielp dus ik heb nu eindelijk mijn geld terug niet binnen 14 dagen zoals u beloofd en uw zakelijke verplichting was maar eind september nadat ik het bij u op facebook heb gezet. Dit schijnt dus te helpen. Dit zie ik ook terug op google reviews!
i.p.v. een excuus mailtje eruit te doen en mij ook de wettelijke rente terug te geven besloot u niks te zeggen.
toen ik ruim een week later (omdat ik eigenlijk de hoop had opgegeven mijn geld terug te zien) nogmaals u aan te spreken op facebook en op deze site gaat uw gepikeerd in de verweer over dat u het zo moeilijk heeft gehad de afgelopen twee jaar, ik heb nieuws voor u ik heb ook mijn nodige problemen gehad in de afgelopen twee jaar. Ik zal iedereen daar niet meer lastig vallen omdat ik weet dat iedereen door slechte periodes gaat in het leven. Dit neemt niet weg dat je je aan je verplichtingen moet houden. Dus als je een bedrijf hebt en er wordt binnen de wettelijk gesteld termijn een opzegging gedaan dat u verplicht bent het geld terug te geven en niet maanden later zoals u doet.
Ik heb u meerdere kansen gegeven om dit netjes op te lossen ik heb hier zelfs op aan gedrongen in een van mijn mails. U niet ik hebt dit genegeerd.
Dat u vervolgens geïrriteerde mensen aanvalt op sociale media die alleen maar hun beklag doen over hun onrecht dat door u wordt veroorzaakt en die alleen maar terug willen wat van hun is is echt schandalig. U heeft geen zakelijke geest.
Desondanks wil ik wat advies geven ga een cursus doen klanten service, en ga een cursus doen hoe doe ik zaken.
Ik wens u succes en als uw u houding niet verbeterd zal dit blijven gebeuren. Leer van uw fouten.

Review: Pure oplichterij

Beste Hans,

ik ben een van de gedupeerde mensen van baby en kinderwereld en zou graag met een aantal mensen een zaak willen maken van deze oplichterij.
wil jij je aansluiten?

Review: Maanden na invullen herroepingsformulier nog steeds geen geld terug gekregen.

Stephanie,

graag zou ik contact willen hebben over het retouren van het geld voor je baby bedje. er zijn nog meer mensen die gedupeerd worden. ik heb al aangifte gedaan en zeggen dat het geen fraude is omdat ik alleen ben.