Wij hebben een kinderwagen besteld bij Babyzaak-online. De levering ging vrij vlot, maar helaas bij het open maken van de dozen bleek alles in de verkeerde kleur te zijn.
Hierop hebben wij meteen via de mail contact gezocht met babyzaak-online. Dit verliep alles behalve soepel. Ons werd verweten een verkeerde bestelling te hebben geplaatst, maar in de bevestiging die wij hadden gekregen stond toch wel degelijk de juiste bestelling. Screenshots hiervan reageerde babyzaak-online niet op. Na heen en weer gemaild te hebben, heb ik de telefoon gepakt en uitgelegd dat wij hier niet de fout hebben gemaakt. Mevrouw ratelde door mijn verhaal heen en liet mij meerdere malen niet uitpraten. Ze bleef maar herhalen dat ze niet wist waar de fout nu lag. Ik heb hierop aangegeven dat ik niet bel om over de fout te praten, maar dat ik een oplossing van babyzaak-online verwachtte. Met mevrouw heb ik toen afgesproken dat zij ons z.s.m. een nieuwe set zou sturen, maar verzocht mij de losse onderdelen dwz regenkapjes ed uit de huidige zending te halen. Ik heb hierop nog herhaald wat ik dan allemaal uit de foute zending zou halen en mevrouw ging hier mee akkoord.
Na een aantal weken kregen wij wel het goede pakket, maar uiteraard ontbrak hier nog een extra onderdeel van. Een essentieel onderdeel, want we konden het wiegje nu niet monteren. Weer gemaild, maar nu kwam er een welles-nietes verhaal, wat wij maar afgekapt hebben.
Ondertussen moest de foute zending nog opgehaald worden. Dit heeft werkelijke weken geduurd. Babyzaak-online stuurde zonder overleg DHL medewerkers naar ons huis. Maar wij waren niet thuis vanwege vakantie en werk. Wij hebben Babyzaak-online meerdere malen verzocht om vooraf met ons afspraken te maken over het ophalen van de goederen alvorens zij een afspraak zou maken. Uiteindelijk zijn de spullen opgehaald door een derde partij die babyzaak-online er ook nog bij betrokken had.
Kortom:
Gebrekkige tot geen communicatie
Komt afspraken niet na
Plant afspraken eenzijdig in (geen overleg met de klant)
Komt niet met oplossingen, maar blijft praten over het probleem.
Wij raden babyzaak-online ten zeerste af. Jammer, maar er moet een hoop verbeteren alvorens zaken hier beter geregeld zijn.
Sterke punten
Snelle levering
In het begin snelle reacties op berichten
Zwakke punten
Gebrekkige tot geen communicatie
Komt afspraken niet na
Plant afspraken eenzijdig in (geen overleg met de klant)
Komt niet met oplossingen, maar blijft praten over het probleem.