Hele slechte ervaring met Bebebasket en haar klantenservice.
Duurde 3 weken voordat we de bestelling eindelijk binnen hadden. Klantenservice beantwoord vragen niet of heel vaag zonder uitleg te geven.
Blijkbaar was het pakket geweigerd door POST NL en retour gezonden naar Bebebasket. Zonder mij dit te melden vroeg ik me af waar het pakket bleef, dus ging ik mailen. Als antwoord kreeg ik: het pakket is geweigerd door Post NL en we hebben het retour ontvangen. (punt) Geen enkele uitleg meer, op latere emails is niet gereageerd.
Ze gingen uitzoeken wat het probleem was maar zonder iets te laten weten duurde dit al 3 weken. Dus kwam ik met de optie dat ze het naar een ander adres konden sturen en dan zorgden die mensen wel persoonlijk dat het bij de ontvanger kwam.
Moest ik nog een keer de verzendkosten van 5,95 betalen. Ik heb dus 2 keer verzendkosten betaalt voor het pakket.
De manier hoe dit afgehandeld is en de communicatie, zeer slecht. Geloof niet in mooie reviews van andere, dit zijn hoogstwaarschijnlijk vrienden of kennissen die een review geschreven hebben.
Klantenservice is waardeloos, nog nooit eerder meegemaakt bij een webshop.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Klantenservice, communicatie, arrogantie