Ik heb via baby en kinderwereld en babyschommel besteld voor de ernstig zieke dochter van mijn vriendin. Deze was bedoeld als afleiding in het ziekenhuis. Helaas heb ik de schommel nooit kunnen geven aangezien het meisje is overleden. Ik heb baby en kinderwereld gebeld of ik de schommel retour mocht sturen. Ze reageerden gelijk meelevend ( ik heb ook kinderen etc). Ik mocht de schommel retour sturen mits ik de verzendkosten zou betalen. De retour viel namelijk buiten de wettelijke termijn van 2 weken. Dat heb ik gedaan in januari maar ik heb nooit mijn geld gekregen. Elke keer een andere smoes: de voorjaarsvakantie, drukte met Pasen, ik had mijn ribben gebroken. Ik ben bang dat ik ben opgelicht en zal hier niet meer bestellen.
Aanvullend:
Naar aanleiding van deze review heb ik de volgende dag mijn geld betaald gekregen.
Review: Lang wachten op geld
Beste Johanna, zoals beloofd zou ik kijken of ik de review kon verwijderen. Helaas lukt dat niet. Wel kan ik uiteraard nog even reageren op jouw reactie.
Inderdaad jammer dat ik het zo gespeeld heb. Zoals ik je heb uitgelegd; ik voelde mij opgelicht aangezien ik na 5 maanden wachten nog steeds mijn geld niet retour had ontvangen. Fijn dat je na deze review wel in actie bent gekomen en woord hebt gehouden.
Ik vind het eerlijk te vermelden dat ik denk dat je geen oplichter bent en dat je naar eer en geweten handelt. Wel is een en ander door drukte en tegenslag je boven het hoofd gegroeid. Wanneer klanten daardoor niet betaald of geleverd krijgen worden ze ontevreden. Aangezien je de ander niet kent ( jou in dit geval) denk je na 5 maanden wachten je geld niet meer te krijgen. Ik neem aan dat je dat diep in je hart begrijpt.
Hoe dan ook, je verkoopt erg mooie spullen en ik hoop oprecht dat het straks allemaal weer wat meer voor de wind gaat. Dit is natuurlijk nutteloze negatieve energie.
Bedankt en succes.