Reviews van deze auteur (4466)

Review on hold

Review over Mamaloes Babysjop

Tijdelijk geen review totdat mijn klacht word afgehandeld.

Sterke punten
Tijdelijk geen review totdat mijn klacht word afgehandeld.

reacties:

Review: Review on hold

Op 9-5-2017 heb ik via de webshop van mamaloessjop een babykamer besteld.
Op 16-7-2017 werd ik gebeld met de mededeling dat de kinderkamer de volgende dag ergens in de middag bezorgd zou worden. Een tijdvak of exact tijdstip kon de belde mij niet doorgeven. Wel kort dag om één dag van tevoren mensen door te geven dat er de volgende dag al bezorg gaat worden en dan ook geen tijdsondicatie geven. Op bezorg dag was ikzelf aan het werk en mijn vrouw was thuis. Om 15.45 word ik gebeld door jullie chauffeur met de mededeling dat hij binnen 10min gaat komen. Ik vertel hem nog dat het een half uur duurt voordat ikzelf kan komen maar dat mijn vrouw wel thuis is om de deur open te doen. Mijn vrouw heeft de deur opengedaan voor hem en hem vriendelijk verzocht of hij de spullen met de lift naar de 2de verdieping kan brengen. Brutaal, kortaf en nors is zij beantwoord met : Nee is niet mijn werk, doe het maar zelf.. Waar waren die 35 euro transportkosten voor? Zij heeft hem verteld dat ze hoogzwanger is en niet kan tillen en dat ik onderweg ben. Hij heeft de dozen zomaar neergelegd voor de deur in de centrale hal en is vertrokken. De dozen stonden in de weg voor senioren die er met hun rollators ook niet langs konden. Asociale manier van afleveren!! Nadat ik ben gekomen heb ik de bescheurde en beschadigde dozen naar boven gebracht. Ik heb de inhoud inmiddels bekeken en ook dat valt zwaar tegen. Is ondermaats. Door jullie asociale chauffeur zal ik de komende dagen eens sterk overwegen of ik ga voor mijn herroepingsrecht zodat jullie je spullen kunnen ophalen. Ik ga jullie sowieso aanmelden voor de koude douche. Wat begrip van de chauffeur hoort toch bij fatsoenlijke service? Wellicht is een communicatiecursus voor jullie chauffeur een optie. Jullie kunnen het wel betalen met die onverdiende 35 euro's bezorgkosten die jullie innen. Jullie meeste concurrenten leveren trouwens gratis en zijn ontwikkeld genoeg om een tijdsindicatie van bezorging aan te geven. Mamaloessjop = zware teleurstelling en afrader. Ik had liever meer betaald aan een bedrijf die ons wel normaal behandeld dan aan mamaloes met zijn brutale, asociale chauffeur. Ik hoop zo van harte dat ik mijn verhaal op tv mag toelichten om jullie te nomineren voor jullie welverdiende koude douche! Ik heb deze review op meerdere klacht en review sites gepubliceerd om mensen van jullie te beschermen zodat ze voor een fatsoenlijke webshop kiezen ipv jullie.


Mamaloessjop heeft me vorige week gebeld en voorgesteld om 35 euro in de kosten te verminderen als ik mijn voor hun "vervelende" klachten en reviews wil verwijderen op alle sites. Ik ben daar in eerste instantie op ingegaan (was ook overrompeld) en heb een paar dagen gewacht op een nieuwe factuur. Na een paar dagen ben ik weer gebeld door mamaloes. Ze vonden het raar dat de reviews nog online stonden. Ik vond het ook wel raar dat ik nog geen nieuwe factuur had ontvangen. Mevrouw aan de tel gaf gelijk aan dat ik het verkeerd had begrepen. (Want andersom is natuurlijk niet mogelijk aangezien we een buitenlandse achternaam hebben!) Bij nader inzien hou ik voet bij stuk. Hou jullie 35 euro onverdiende bezorgkosten maar!! Een asociale / brutale chauffeur in dienst hebben en ook nog eens achter hem staan. En daarna proberen ze mensen te paaien door die onverdiende 35 euro bezorgkosten tegemoet te komen!!! Bij de meeste webshops bestaan er geen bezorgkosten. In welk eeuw doet mamaloes nog zaken!! Jullie zitten keihard fout en wat is jullie zogenaamde oplossing?? De transportkosten wat jullie niet hebben verdiend weghalen! Kom met een eerlijke oplossing en welgemeende excuses. Overigens blijkt dat de geleverde babykamer ook enorm tegenvalt. Ik zal hier een video van maken en delen op fcb en YouTube. Interessant voor mensen die eventueel twijfelen om te bestellen bij mamaloes. Zwevende kopers, denk 10x na voor je het besteld bij mamaloes. Mamaloes kom maar met een nieuwe oplossing of kom je spullen ophalen. En stuur deze keer een chauffeur met fatsoen langs.