Review: Als het erop aankomt kun je niet rekenen op Van Asten
Sorry hoor, maar heeft iemand van deze winkel de brand gesticht?
Mijn huis is afgelopen februari ook helemaal afgefikt en ik heb helemaal van niemand iets gekregen. Behalve de uitkering van de verzekering natuurlijk. De inboedelverzekering dekt meestal ook opgeslagen spullen bij bedrijven als Shurguard, en wanneer niet standaard dan kan dat bijverzekerd worden.
Dus het is heel vervelend voor die mensen dat hun spullen verloren zijn gegaan, maar daar hadden ze zich tegen moeten indekken. En als een bedrijf of particulier hen dan helpt als ze dat niet hebben gedaan dan is dat heel erg aardig van ze.
Maar dat betekent niet dat het dan schandalig of anderzins slecht is als een bedrijf dat niet doet! Als van Asten iedereen die een zielig verhaal kan ophangen korting gaat geven dan verdienen ze niets natuurlijk.
Sowieso geven ze standaard al aardig wat korting zag ik net op de site, dus het kan goed zijn dat ze gewoon het beleid hebben in geen enkel geval extra kortingen te geven en dus de maximale korting over alle klanten uit te smeren.
Ik vind het al best brutaal om een winkelier extra korting te vragen ivm een omstandigheid waar de winkel helemaal niets mee te maken heeft gehad, maar goed, vragen kan natuurlijk altijd. Maar om dan een slechte review achter te laten als ze dat niet willen doen is wel het toppunt van de verwencultuur.